Identificatie hulp!

Vandaag zat ik naast een ontzettende gladde vastgoedhandelaar op het terras en ik was benieuwd wat voor horloge hij omhad,

Ik kon helaas het merk niet goed lezen, dus dan maar een paar kenmerken:

Kast: Roestvrij staal, Rechthoekig (wellicht enigzins tonneau), ca 15 mm hoog en het leek uit een soort laagjes te bestaan met aan beide zijden 2 zwarte pinnetjes als een soort pilaartjes.

Band: Rood rubber.

Wijzerplaat: Leek een opengewerkte plaat met een wijzertje op de 6 die ogenschijnlijk niet hard bewoog.

Onder de zes stond iets op de kast (Morgan oid?)

Iemand?

Richard Mille??

Volgende keer gewoon belangstellend even vragen. Werk meestal erg bevredigend.

Ik moet gelijk aan deze denken:


Hier zijn ook varianten op van plakmerken :slight_smile:

Groeten,

Martin

Ja, daar heb ik niet zo’n moeite mee, maar ik zat met mijn vriendin en schoonmoeder en met name mijn vriendin wordt soms een beetje moe van mijn tik, dus ik wilde haar wat rust gunnen… :slight_smile:

Ja, dacht ik ook, maar tot nu toe nog niet kunnen identificeren.

Net terug van vakantie (Italie) en ben daar het merk Morgan veel tegen gekomen in allerlei kleine boetiek- en tabakszaken. Prijzen lagen tussen Eur 80,- en Eur 250,-, modellen waren veelal afgeleid van de bekende bestsellers zoals Speedmaster, Daytona en Reverso. Ik heb er een paar in mijn handen gehad, mooi afgewerkt en goed op gewicht.

Eric

Het kan ook een hublot zijn die maken limited editions voor het automerk morgan.

Vriendelijke groeten.

N.Visser.

Het lijkt er allemaal erg op, maar is het niet.

Het meeste leek het nog op een Richard Mille.

Bedankt allemaal voor de input, het is in ieder geval een wijze les, de volgende keer gewoon vragen :wink:

Als het echt een Richard Mille is doet ie goede zaken in ieder geval.
Die beginnen toch zo rond de 300k? ::o::o::o
Hoezo crisis?

Hans

Ach, vastgoed is ongeveer synoniem voor zwart geld, afpersing, sex, drugs en Rock & Roll, Holleder, Enstra etc. etc. Geld speelt geen rol tot je dood bent.

scheren? over één kam?