Ieder zijn meug, goedkoop of duur

Gitaren, versterkers, pedalen, microfoons e.d.

Maar ‘WIS’ ken ik niet.

1 like

:wink:

1 like

:rofl:

Gefeliciteerd
Leuk horloge👍

1 like

Erg toffe Casio, veel draag plezier gewenst!

1 like

Gave Casio! Ben persoonlijk niet fan van negatieve displays " But who cares " als jij er blij mee bent da is het top.

Veel draagplezier gewenst! Met Casio kun je niet fout gaan en oersterk :sunglasses:

Ik ook niet, die negatieve displays renderen het best bij gericht licht en in de winter is het licht veel diffuser. Maar ik vind ze wel mooier, daarom …

1 like

Groeten van zijn broer. Ik gebruik dezelfde als werkhorloge nadat bij de voorganger de band na 3,5 jaar kapot ging. Die fungeert nu als klokje in de tanktas op mijn motor. Prima horloge (deze, met als zijn voorganger), zit nu al vol met krassen op het glaasje en kitresten op de band. Wijkt een seconde of 20 negatief af per maand.

Afijn, het eerste wat slijt is denk ik weer de band. Maar voor de rest is het als een G-Shock. Onverwoestbaar dus.

Meer dan een Casio heb je eigenlijk niet nodig.

2 likes

Casio geeft het al op 30 +/- sec per maand, dat is voor mij het meest negatieve punt.
Gek eigenlijk want voor een mechanisch uurwerk vind ik dat dan weer niet zo slecht.

Voor mechanisch is het zelfs heel goed! Voor quartz niet zo.

1 like

De Lume is lumineus van de Luminox.
Daar kan niets tegenop.
Gefeliciteerd i.i.g. met de mooie casio.
En uiteraard veel draagplezier!!!

1 like

Van harte gefeliciteerd met je Casio en ik wens je er natuurlijk super veel plezier mee.
Lekker vaak en veel dragen. :+1:

1 like