Iedereen maakt wel eens een foutje

toch?

5450

5970

5107

6000 (dit is overigens niet de fabriek, maar de AD)

Is er iets aan de hand met foto 2?

Ik zie het niet.

Mies.

Ik zou dan toch maar een Parnis kopen :smiley: :wink:
Zit soms ook wel es een foutje op, maar dan voel je je ten minste niet zo bekocht :smiley:

MON staat scheef, dat is waar t om gaat lijkt me…

Ik word er duizelig van …

Heel wat vintage PP hebben dit niet … :smiley:
Degene ik al heb vastgehad toch

Hey kerel,

Wat een gedoe steeds… balen!

Anderzijds… koop eens een horloge dat tegen dat ruwe gedoe van je kan :slight_smile: :wink:

Bijvoorbeeld met dik saffier, 1 knop die dichtgeschroefd kan worden, datumfunctie als complicatie en een stevige stalen band…

:+:D

Gr. Roel

Damn!
Dit vind ik echt verschrikkelijk slecht vanuit de kant van Patek, die zichzelf beschouwd als een van de beste horlogemakers in de wereld en een eigen keuringssysteem heeft. Dit moet gewoon niet kunnen!
Een keer moet natuurlijk kunnen, maar 4 van de 7…
Echt niet normaal!

Je hoort dit waarschijnlijk vaak, maar wat een prachtcollectie heb jij overigens!! :wink:

Die gravering van de AD. Gruwelijk!!!
Hoe halen ze het in hun hoofd?

4 van de 7 is in deze prijsklasse toch van de zotte, zeker als je ze ook nog zo lang kwijt bent. Daar mogen ze onderhand wel eens iets heel moois tegenover stellen!

Dat vraag ik me ook af, als je moet solliciteren voor een horloge dan vind ik dat de leverancier minstens een 10x zo zwaar sollicitatie-gesprek moet ondergaan waaruit onder anderen duidelijk naar voren komt dat de leverancier géén eigen kraswerk in de horloges lazert.

dreski Schreef:

Die gravering van de AD. Gruwelijk!!!
Hoe halen ze het in hun hoofd?

Daar zat ik ook aan te denken! Ik zou daar een schadevergoeding voor eisen.

Wat erg…
Die 2e is nog slechter dan namaak. Wát een gepruts, geen woorden voor.
Die laatste is gewoon schandalig. Ik lig niet snel wakker maar van zoiets zou ik geen oog meer dichtdoen. Patek nota bene. Wat moet je dán kopen?
Jur

Jur Schreef:

Wat moet je dán
kopen?
Jur

Seijiktoch ? :wink:

:d

haakie Schreef:

dreski Schreef:


Die gravering van de AD. Gruwelijk!!!
Hoe halen ze het in hun hoofd?

Daar zat ik ook aan te denken! Ik zou daar een
schadevergoeding voor eisen.

Die AD verdient het om per direct het dealerschap te verliezen, wat een ongelofelijke eikel.

Het verstand van een garnaal als men zoiets met een PLATINA PP doet…
Ik zou een nieuwe kast - kostenloos - van de AD EISEN. Is het niet vriendelijk, dan middels een dagvaarding…

Volgens mij zie je hier nou, naast alle navenante voordelen, de nadelen van handwerk.
Handwerk zal per defenitie geen constante kwaliteit kunnen leveren. En in mijn optiek zijn fouten mbt de kronen storend, maar goed op te lossen (mits dat op een redelijke termijn gebeurt.)

Krassende AD’s moeten gewoon uit hun functie ontheven worden, en scheve datum aanduidingen getuigen van een falende CQ…

Ik heb mijn Patek maar afbesteld :smiley:

Groeten,

Martin

Mijn beste,

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Niet leuk als dit je overkomt, natuurlijk… Die krassen van de AD zijn niet normaal! Helemaal bij zo’n horloge… Ben benieuwd naar het verhaal daar achter, wat bezielde ze om die nummers in dat horloge te krassen?

Staat bij die 5970 eigenlijk elke dag zo scheef?

MartinB Schreef:

Volgens mij zie je hier nou, naast alle navenante
voordelen, de nadelen van handwerk.
Handwerk zal per defenitie geen constante
kwaliteit kunnen leveren. En in mijn optiek zijn
fouten mbt de kronen storend, maar goed op te
lossen (mits dat op een redelijke termijn
gebeurt.)

Krassende AD’s moeten gewoon uit hun functie
ontheven worden, en scheve datum aanduidingen
getuigen van een falende CQ…

Ik heb mijn Patek maar afbesteld :smiley:

Groeten,

Martin

Ik ga de mijne ook onmiddellijk afbestellen ! ! ! :sunglasses:

DE manier voor lelijke horloges om op de foto gezet te worden.
:smiley: