Iemand al aan de Nodus?

Ik kwam deze tegen, lekker draagbaar, nette specs icm nette prijs en goed geslaagd ontwerp (beetje Halios, beetje Sinn?) naar mijn mening. Heeft iemand zich hier al aan gewaagd?

12 likes

No. Dus…

Edit: de contrail lijkt me nog een leuke daily beater. De retrospective spreekt mij minder aan… iets met combi van bezel en indices.

3 likes

Ziet er wel strak uit .

Ziet er gelikt uit, wat voor uurwerkje zit erin?
Ah ik zie het al een NH35a even gecheckt op internet, de prijzen liggen nogal hoog zo rond de 500 us dollar, een Invicta met hetzelfde uurwerkje zijn een stuk voordeliger, hoewel ik de Nodus eleganter vindt.
Zijn ook te koop met een Zwitsers uurwerkje zie ik net.
Geassembleerd in de USA, wel een Aziatisch klokje, maar volledig gereguleerd in de USA.

Wéér een horloge waarop niemand zat te wachten. Voegt helemaal NIETS toe. Zucht.

3 likes

Ik vind het mooie horloges.

precies…

1 like

Vind ze er wel leuk uitzien

2 likes

Sorry voor de necro-bump, maar ik vind de Contrail 39 in Infinity Blue toch echt prachtig en nou niet echt een directe afgeleide van iets anders, dus ik snap de kritiek niet zo…

2 likes

Die Retrospect Corona Yellow heeft wel een ongelukkige naam zeg!

Ongetwijfeld vernoemd naar de kleur van het biertje, niet naar het virus…

Hetzelfde als zeggen dat het logisch is dat een bepaald merk zijn deuren gesloten heeft met zo’n logo :smile:

Nieuwe serie Contrails beschikbaar:

Jammer dat die Infinity Blue er niet tussen zit; vond ik verreweg de mooiste.
Qua design zit het aardig tussen Halios en Traska in denk ik zo.

Frisse aankomende release van Nodus! Gepresenteerd op op de Windup Watch Fair in Chicago dit weekend:

2 likes

De eerste vind ik wel mooi :wink: