Iemand al ervaring met de nieuwe oris big crown?

Heeft iemand al ervaring met de nieuwe oris big crown pointer date? Ik vind de nieuwe, maar toch oude kleuren groen en blauw erg fraai in elke combi en overweeg er een aan te schaffen. Ben benieuwd of iemand al ervaring heeft met deze prachtklok? Kortom reageer!!

5 likes

Eh… Foto?

1 like

Bedoel je dit model…:?


Ik vind hem zelf interessant maar hier nog niet gezien.

8 likes

Ik heb de limited, volgens mij in brons, gezien & gevoeld. Heel mooi horloge. Enige jammere ervan (voor mij) is dat de secondewijzer niet naar beneden afloopt. Dat zou de vintage feel voor mij echt compleet maken. Verder heb ik weinig op het horloge aan te merken.

3 likes

Ik bedoel inderdaad dit model. Vind m erg mooi,vooral de blauwgrijze versie. Die spreekt me t meest aan maar de groene limited vind ik ook erg fraai.

2 likes

4 likes

Ik vindt de blauwe inderdaad ook erg fraai!

De blauwe in 36mm op staal staat intussen bovenaan de wishlist. Eerst maar eens wat ruimte creëren in de verzameling.

1 like

Volgens mij is de blauwe er alleen in 40 mm. Binnenkort maar ff op de koffie bij de juwelier.
In ieder geval nog weinig ervaringen op t forum zo te lezen maar staan ook nog geen reviews online

Ik bump deze want ik ben benieuwd of er ondertussen meer mensen zijn die ervaring hebben met dit horloge.

In dit topic worden trouwens verschillende modellen door elkaar gehaald. Je hebt de limited edition, die is donkergroen en heeft een rood detail op de dagwijzer. De versie die verscheen in Baselworld 2018 is onder andere een lichtere kleur groen en mist het rode detail. Veel zachtere kleuren met minder contrast.

Ik ben geïnteresseerd naar de blauwe 40mm op een bracelet. De kleur blauw lijkt toch iets meer helder blauw en minder babyblauw te zijn in het echt dan in de promo-foto’s.


3 likes

Ik heb zowel de groene als de blauwe om gehad. Beide prachtig maar vond de groene net specialer t.o.v. de vele blauwe versies van merken

1 like

Die like steekt wat gifgroen af lijkt het. Dat is jammer. Verder Erg mooi model.

Bijgaand een foto van de groene die aardig meekleurt op een blauwe jeans

10 likes

Like?

Lime?

Deze heb ik ook naar zitten kijken. Omdat het model in het groen ook fraai is, maar de ‘nieuwe’ groene versie alleen in 36 mm verkrijgbaar is. Volgens mij net iets te klein voor mij.

Nee ook in 40mm. Ik vind m geweldig

2 likes

Dit is de eerder uitgebrachte limited edition. Die is inderdaad 40mm maar net iets anders dan de nieuwe.

Zoek de verschillen XD

1 like

Yup… maar ik zou dan toch voor de LTD gaan persoonlijk. Voor mij zou 36mm niet kunnen helaas. Heb de groene LTD gepast en ik vond hem irl erg fraai. Naast de blauwe vond ik de groene persoonlijk mooier.

1 like

Ik probeer precies dezelfde overweging te maken. Ik vraag me af hoe lang de Ltd edition beschikbaar zal zijn. En wat de prijsverschillen zullen worden met de nieuwe modellen als die straks op meer plekken beschikbaar zijn.

1 like