Wohowow, zie deze foto’s eens:
http://uhr-forum.de/j-springs-new-diver-beb044-t26714
Koele klok, koele kleuren.
Een erreg mooi klokje (tu)
Duh Wilco, ik ben toch niet dom!

Haha, ik heb natuurlijk de stalenband genomen, en de rubberenband er later nog bij. Die zit voornamelijk in de kast, alleen wanneer hij over handschoenen/suite heen moet gebruik ik em. Daar kan een extensie in de band toch niet tegenop. De flexibiliteit van die gaatjes zorgen dat het horloge altijd om je pols past. Lukt met de extensie niet altijd.
Marnix zo monster koop je toch op staal die 20
euro verschilps ik heb bij mijn monster een Citizen rubber band
bij gekocht deze is wat gladder en beter van
materiaal
Vind de wijzerplaat wel heel modern/futuristisch mooi.
Wijzers zijn herkenbaar Seiko (met een hele kleine variatie).
Kast en bezel ook toppie!
Alleen weet ik niet of het een schoefkroon is, en de middelste gepolijste schakels vind ik teveel bling. Had liever iets dicreters gezien. Ben niet tegen gepolijst staal, maar dan wel met mate. Ideale combi vind ik op de elegant sportieve Omega Seamaster. Mooi bewerkt op de kast en de kleine tussenschakels.
Voor een professionele duiker vind ik 100m niet veel.
Ik heb een aantal vragen gesteld per mail ook wat de kroon betreft. Vanmorgen antwoord gekregen, het is een schroefkroon. Al met al vind ik het persoonlijk een mooie klok, met een mooie afwerking. Mischien gewoon eens 1 bestellen, kijken wat het is, voor het geld hoef je het niet te laten. Ik hou jullie op de hoogte!
Eric
Cool. Welke ga je kopen?
Rustig aan beginnen, dus ik zit aan deze te denken:
http://www.bensontrade.nl/producten.asp?productcat_id=1&productsubcat_id=39&product_id=3389&naam=J.-Springs-BEB-007
Rustig aan beginnen, dus ik zit aan deze te
denken:
http://www.bensontrade.nl/producten.asp?productcat
_id=1&productsubcat_id=39&product_id=3389&naam=J.-
Springs-BEB-007
Betaalbare prijzen hebben ze daar.
Nou inderdaad, wat gelijk ook een van de redenen is om eens te proberen.
Even een opmerking over de duikersklokjes van J. Springs, ze zijn tot 100m waterdicht. Ik weet niet of je gaat Scuba duiken met flessen en weet niet hoe diep je gaat. Maar de meeste Seiko Divers kunnen 200bar aan.
Beetje half off-topic.
De J. Springs zijn dus zusje van Seiko. Maar ik ben geen GMT automaat van Seiko tegengekomen. Of heb ik nu wat gemist?
Marnix 200 bar das niet gek 
Psshh… peuleschil. Beetje duikers horloge als de IWC Aquatimer kan makkelijk 200 bar aan.
Just kidding! Ik kwam met moeite op de IWC. Natuurlijk bedoelde ik 200 meter/20 bar/20 atm water resistant.
dat dacht k al 
Yep, ik heb ervaring met J-Springs. Ik heb zelf enkele weken geleden een automaat gekocht (BEB004) vanwege de oranje accenten en het feit dat mijn budget nog geen Omega PO toelaat. Het heeft een eigen uitstraling en is niet direct een PO kloon wat ik een pré vind (ik heb niet het idee dat ik met een imitatie rondloop). Ik vind het een erg prettig horloge om te dragen en het loopt erg nauwkeurig. Ik ben erg blij met deze aanwinst! Wat ik wel opvallend vind, is dat het horloge, ondanks zijn diameter van 42 mm, toch iets kleiner aandoet.
Gefeliciteerd met je aankoop!
Ik begrijp wat je bedoelt, tegenwoordig zie je een hoop op bekende modellen geinspireerde horloges. Een eigen karakter kan ik dan wel waarderen van een nieuw horloge.
Ik heb een paar vraagjes over het model:
-heeft ie een transparant achterkant, zodat je het automatische uurwerk kunt zien?
-heeft het een geschroefde kroon?
-is de band heel stug? Ik bedoel daarmee of het horloge zowat rechtop blijft staan als de band gesloten dicht is. Hij blijft de hele tijd in een O-vorm.
Het heeft een
eigen uitstraling en is niet direct een PO kloon
wat ik een pré vind
Ben zeker benieuwd hoe hij zal dragen.
Dank je wel!
Hij heeft inderdaad een glazen achterkant waardoor je het automatisch uurwerk kunt bewonderen. Hij heeft geen geschroefde kroon en wat ik een klein nadeel vind; je kunt het horloge niet handmatig opwinden (door de kroon te draaien). Echter na het horloge een paar keer te schudden loopt hij direct nauwkeurig. Het bandje is heel soepel en heeft iets weg van een Omega bandje: grootste deel mat en een klein gedeelte glanzend. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het verschil met een Omega band wel merk (de J-Springs piept een beetje) maar ik ben er zeer tevreden over! Band is zeker niet stug.
Gefeliciteerd met je aankoop!
Ik begrijp wat je bedoelt, tegenwoordig zie je een
hoop op bekende modellen geinspireerde horloges.
Een eigen karakter kan ik dan wel waarderen van
een nieuw horloge.Ik heb een paar vraagjes over het model:
-heeft ie een transparant achterkant, zodat je het
automatische uurwerk kunt zien?
-heeft het een geschroefde kroon?
-is de band heel stug? Ik bedoel daarmee of het
horloge zowat rechtop blijft staan als de band
gesloten dicht is. Hij blijft de hele tijd in een
O-vorm.Auke V. Schreef:
Het heeft een
eigen uitstraling en is niet direct een PO
kloon
wat ik een pré vind
Glazen achterkant vind ik leuk om het uurwerk te zien. Betreft het bandje, heb eens een horloge gekocht met zo een stugge band. Blijft er de hele tijd een groot gat zitten, wanneer ik em om m’n pols heb.
Wel jammer van de kroon, dat is een deal-breaker voor mij.
Maar verder wel een leuk klokkie. En zeker met een eigen look.
Dank je wel!
Hij heeft inderdaad een glazen achterkant waardoor
je het automatisch uurwerk kunt bewonderen. Hij
heeft geen geschroefde kroon en wat ik een klein
nadeel vind; je kunt het horloge niet handmatig
opwinden (door de kroon te draaien). Echter na het
horloge een paar keer te schudden loopt hij direct
nauwkeurig. Het bandje is heel soepel en heeft
iets weg van een Omega bandje: grootste deel mat
en een klein gedeelte glanzend. Ik moet eerlijk
zeggen dat ik het verschil met een Omega band wel
merk (de J-Springs piept een beetje) maar ik ben
er zeer tevreden over! Band is zeker niet stug.