Iemand bekend met deze Speedmaster?

Hallo kent iemand deze speedmaster en hoe kan ik de echtheid verifieren?

http://sieraden-tassen-uiterlijk.marktplaats.nl/horloges-heren/235366243-omega-speedmaster-automatic.html

M.v.g. Franklin

P.S. ik had me al voorgesteld hahahaha

Speedmaster reduced
Uurwerk is een ETA 2892-A2 met Dubois Depraz chronograafmodule.

Automaat, minder waard dan een hand-wound Speedy pro!

Dus dit is een echte want je kent dit horloge persoonlijk? En het is een kleiner model dan een full size

39 mm vs. 41 mm

Ik heb 'm ook, fijn horloge en wordt eigenlijk niet gefaked.

Ik wil graag een groot horloge en twijfel of 39 mm wel groot genoeg is, en of je het verschil merkt.

bedankt voor je reactie.

Een groot horloge vind ik géén pluspunt, tenzij je bouwvakkers-armen hebt…
Het verschil tussen 39 mm en 41 mm vind ik bij de Speedmaster eigenlijk erg klein.

Overigens heeft de reduced een hesalite (plexiglas) crystal, waar moderne Speedmasters veelal saffier hebben.

Ik heb wel eens gehoord dat veel kopers van een Speedmaster Reduced op een gegeven moment toch liever een ‘echte’ ofwel de Speedmaster professional willen.

Een Reduced doorverkopen is echter vaak wat moeilijker of je moet laag gaan met de prijs. Een Speedmaster Pro is volgens mij een stuk waardevaster.

Ik wilde eerst ook een reduced ivm de prijs maar heb uiteindelijk toch even door gespaard en heb nu een Pro waar ik heel tevreden over ben overigens :slight_smile:

Ik heb jaren geleden voor een uitstekende prijs een Speedmaster reduced gekocht.
Juist omdat ik behoorlijk tenger ben en een automaat wilde.

Ik heb er tot op heden geen spijt van gehad.

De mijne loopt ca +1 sec. in 14 dagen…