Iemand bekend met het merk Q&Q?

Hallo iedereen,

ik wil voor vaderdag een horloge kopen voor mijn opa, aangezien ik mijn vader niet spreek. Ik zag op verschillende websites het merk Q&Q, een merk afkomstig uit de Citizen fabriek. Is dit een goed merk (Q&Q)? Alle horloges worden met een miyota uurwerk geleverd.

Groetjes,

Dennis.

ZOu er niet teveel van verwachten. Modemerkje, hoog V&D gehalte. Waarom geen Seiko 5je voor Pa?

Hallo hharry,

een Seiko 5 is inderdaad geen slecht idee voor m’n opa! Ik hebal een beetje gekeken op www.horlogehuis.nl. Hier staan mooie Seiko’s op. Ik weet precies wat mijn opa mooi vind dus zoek ik een Seiko uit voor hem.

Groetjes,

Dennis.

Ik denk ook dat een Seiko5je een leuk horloge is voor een leuke prijs. Op horlogehuis.nl staan mooie tussen. Maar volgens mij heb je bij monsterwatches.nl en seiko5.nl meer keuze. Enneh… lagere prijzen :wink:

P.S. Wat voor model vind je opa mooi?

Dus Dennis, een 5je !!! (tu)(tu)

Een vriend van mij draagt al jaren een Q&Q op het werk. Hij werkt als hovenier en gebruikt het horloge daar voor. Tot nu toe houdt het klokje dat prima vol.

Q&Q is zeker geen modemerkje zoals in dit topic door iemand beweerd wordt. Het is een b merk van citizen voor lage prijzen. Goede miyota uurwerken en goede garantie.

Neem niet weg dat ik zelf voor een vijfje zou gaan, maar voor 20 a 40 euro een Q&Q is ook niet slecht hoor.

Q & Q wordt hoofdzakelijk in Frankrijk verkocht en is grotendeels bagger. Met name de kasten. Leuk hoor die kreten B-merken van…inderdaad en ook niets meer!!

Heb in het verleden wel eens gelezen dat Q&Q de “Lorus” van Citizen is. Basic dus, minder duurzame en nauwkeurige afwerking dan de échte Citizen, maar wel degelijke uurwerkjes.

Niet alleen in Frankrijk. De filialen van de kijkshop lopen over van Q&Q

Mag ik nog wel even zeggen dat je nog wel een beetje een actieve opa moet hebben?
Want als ie de hele dag achter de geraniums zit, heeft ie niet zoveel aan een automaat…

cmejewellery Schreef:

Mag ik nog wel even zeggen dat je nog wel een
beetje een actieve opa moet hebben?
Want als ie de hele dag achter de geraniums zit,
heeft ie niet zoveel aan een automaat…

:smiley:
Daar heb je helemaal gelijk in!

cmejewellery Schreef:

Mag ik nog wel even zeggen dat je nog wel een
beetje een actieve opa moet hebben?
Want als ie de hele dag achter de geraniums zit,
heeft ie niet zoveel aan een automaat…

Oh mijn opa is nog altijd zeer actief en bezig in de tuin, fietsen in de Amsterdamse bossen samen met mij, kortom hij is voor zijn leeftijd zeer actief. Maar zijn rug word steeds minder, maar dat is een familiekwaal.

Groetjes! :smiley:

Goed te horen dat je zo een actieve opa hebt. Een automaatje zal em wel stimuleren om in beweging te blijven :wink:

Enneh, heb je al een keuze kunnen maken? Voor je 't weet is 't juni!

marnix_moed Schreef:

Goed te horen dat je zo een actieve opa hebt. Een
automaatje zal em wel stimuleren om in beweging te
blijven :wink:

Enneh, heb je al een keuze kunnen maken? Voor je
’t weet is 't juni!

Hallo marnix_moed,

ja ik heb wel eentje kunnen vinden. Hij weet dat ik altijd wat koop voor vaderdag, dus zegt hij altijd: “Heeft geen haast hoor (Y)”. Maar dit is 'm:

http://monsterwatches.nl/index.php/seiko5categorie/snk603

Groetjes :slight_smile:

Dennis802 Schreef:

marnix_moed Schreef:

Goed te horen dat je zo een actieve opa hebt.
Een
automaatje zal em wel stimuleren om in beweging
te
blijven :wink:

Enneh, heb je al een keuze kunnen maken? Voor
je
’t weet is 't juni!

Hallo marnix_moed,

ja ik heb wel eentje kunnen vinden. Hij weet dat
ik altijd wat koop voor vaderdag, dus zegt hij
altijd: “Heeft geen haast hoor (Y)”. Maar dit is
’m:

http://monsterwatches.nl/index.php/seiko5categorie
/snk603

Groetjes :slight_smile:

Hele goede keus!

Nou, zeker een goeie keus. Ik dacht al dat je iets met dauphine wijzers zou kiezen.
Ik dacht dat 't deze zou worden:

Maar die blauwe staat veel hipper. Past wel bij zo een actieve opa. Voelt ie zich meteen 10 jaar jonger mee! :wink:

marnix_moed Schreef:

Nou, zeker een goeie keus. Ik dacht al dat je iets
met dauphine wijzers zou kiezen.
Ik dacht dat 't deze zou worden:
http://www.seiko5.nl/snk621/2.jpg

Maar die blauwe staat veel hipper. Past wel bij zo
een actieve opa. Voelt ie zich meteen 10 jaar
jonger mee! :wink:

U heeft me door, niet? :wink:

:)-D

Wacht gespannen af op je post van 20 juni! :slight_smile: