ik wil voor vaderdag een horloge kopen voor mijn opa, aangezien ik mijn vader niet spreek. Ik zag op verschillende websites het merk Q&Q, een merk afkomstig uit de Citizen fabriek. Is dit een goed merk (Q&Q)? Alle horloges worden met een miyota uurwerk geleverd.
een Seiko 5 is inderdaad geen slecht idee voor m’n opa! Ik hebal een beetje gekeken op www.horlogehuis.nl. Hier staan mooie Seiko’s op. Ik weet precies wat mijn opa mooi vind dus zoek ik een Seiko uit voor hem.
Ik denk ook dat een Seiko5je een leuk horloge is voor een leuke prijs. Op horlogehuis.nl staan mooie tussen. Maar volgens mij heb je bij monsterwatches.nl en seiko5.nl meer keuze. Enneh… lagere prijzen
Een vriend van mij draagt al jaren een Q&Q op het werk. Hij werkt als hovenier en gebruikt het horloge daar voor. Tot nu toe houdt het klokje dat prima vol.
Q&Q is zeker geen modemerkje zoals in dit topic door iemand beweerd wordt. Het is een b merk van citizen voor lage prijzen. Goede miyota uurwerken en goede garantie.
Neem niet weg dat ik zelf voor een vijfje zou gaan, maar voor 20 a 40 euro een Q&Q is ook niet slecht hoor.
Q & Q wordt hoofdzakelijk in Frankrijk verkocht en is grotendeels bagger. Met name de kasten. Leuk hoor die kreten B-merken van…inderdaad en ook niets meer!!
Heb in het verleden wel eens gelezen dat Q&Q de “Lorus” van Citizen is. Basic dus, minder duurzame en nauwkeurige afwerking dan de échte Citizen, maar wel degelijke uurwerkjes.
Mag ik nog wel even zeggen dat je nog wel een beetje een actieve opa moet hebben?
Want als ie de hele dag achter de geraniums zit, heeft ie niet zoveel aan een automaat…
Mag ik nog wel even zeggen dat je nog wel een
beetje een actieve opa moet hebben?
Want als ie de hele dag achter de geraniums zit,
heeft ie niet zoveel aan een automaat…
Mag ik nog wel even zeggen dat je nog wel een
beetje een actieve opa moet hebben?
Want als ie de hele dag achter de geraniums zit,
heeft ie niet zoveel aan een automaat…
Oh mijn opa is nog altijd zeer actief en bezig in de tuin, fietsen in de Amsterdamse bossen samen met mij, kortom hij is voor zijn leeftijd zeer actief. Maar zijn rug word steeds minder, maar dat is een familiekwaal.