Hallo is iemand hier bekend met het merk Reign. Een vriend van mij heeft een model daarvan die ik mag overnemen. Ik had begrepen dat er een chinees uurwerkje inzit. Maar er is heel weinig te vinden op het internet.
Ik meen dat hij 1 van deze twee modellen heeft. Zal ff moeten vragen.
Dat begrijp ik. Het is in vergelijking met vele andere merken natuurlijk een merkje van niks. Maar vind sommige van die klokjes wel aardig uitzien. Met name die ronde die ik deelde in mijn eerste bericht.
Het is een merk wat misschien niet alle horlogeforum leden goed ligt. Mij ook niet, maar als het jouw smaak is: doen!
Het zijn jouw euro’s. Laat RLC maar lekker met z’n omegatjes spelen. Volgens @AmsterdamVintageWatches een k-merk wat hun heritage compleet heeft vergooid.
Ook die mening deel ik niet. Ik heb er 2 en het zijn TOP horloges.
Maar, ook onbereikbaar voor een grote groep mensen. Combinatie smaak & geld is gewoon niet voor iedereen hetzelfde. En dat gestrekte been van RLC begint heel storend te worden. Hij had dominee moeten worden om het koop geen shitter evangelie te verkondigen.
Gestrekt been of the ugly truth
Iedereen vooral kopen wat je wilt maar je kunt je 200 piek beter besteden…mijn mening is ook maar een mening. Doe ermee wat je wilt . Zou iig niet op de kast gaan zitten