Iemand bekend met Maen?

Volgens mij vervangt n groot deel hier de standaard seiko banden omdat het baggerbandjes zijn. En nee niet dus bij alle modellen voordat ze allemaal worden opgenoemd.

1 like

En toch geeft die de tijd aan. Een stuk nauwkeuriger dan een Meistersinger :wink:

4 likes

Heb toch wel een zwak voor het ontwerp… ondanks het quartz uurwerk. Stoort me bij een Swatch ook niet, al draag ik wel vaker de automatische versies tegenwoordig.

Ik kan het even niet meer tevoorschijn toveren, maar nog geen twee maanden geleden werd dat zelfde horloge door hetzelfde magazine aangeprezen als het beste horloge onder de €200,–. Beste inflatie… Zo hard stijgen zelfs Rolexen niet.

Zou nooit een Maen kopen.
Zijn genoeg andere mooie horloges die meer waar voor het geld zijn.
Deze heb ik gehad, erg mooi:

Orient is genoemd veel waar voor het geld, zoals deze:

Mvg. Bertjan

1 like

ze maken ook iets duurdere horloges met een automatisch ETA-uurwerkje, ik moet zeggen ziet er zeker niet verkeerd uit. Nog niet te koop, wel kan je ze pre-orderen.

https://www.fratellowatches.com/hands-on-with-the-maen-brooklyn-39-automatic/

Een Hamilton voor € 200?

waar??

€180,-

1 like

Ahja, deze heb ik toen ook een paar dagen gehad. Best een leuk ding voor dat geld

1 like

Bij het zien van de titel van deze topic was ik even bang dat je iets van die andere Maan ging posten

we hebben het over nieuw, niet gebruikt… :slight_smile:

Voor dat geld een 2de hands Tissot Visodate.
Met een beetje geduld moet dat net lukken voor € 250,-- :wink:

Volgens mij heeft @Jeffreyh1984 hier ervaring mee. Toch?

Klopt. Dat was in m’n Mean fase.

4 likes

Je was toen een maenusje van alles.

1 like

Voor rond de 250,- heb je overigens ook een Sarb033/035, toch ook niet verkeerd.

de vraag was, of er iemand bekend was met ā€œmaenā€ horloges…

1 like

Het zit je diep of niet? Er wordt een artikel bij geplaatst waar in staat hoe ongelofelijk dit horloge wel niet is en dat VOOR MAAR 240 EURO!! En dat dit allemaal alleen maar mogelijk is omdat ze de juwelier overslaan, nou nou. Oftewel exact het zelfde praatje die al die kickstartmerken ook uitslaan. Ik geef vervolgens aan dat je voor hetzelfde geld bijv. ook al een SARB035 in huis haalt. Automaat, gerespecteerd merk etc… Als iemand de maen horloges helemaal prachtig vind dan moet diegene er vooral ƩƩn kopen, maar om de ā€˜geweldige’ prijs hoef je het echt niet te doen.

Dit stukje van Esquire is gewoon overduidelijk een promotiepraatje en ik vind dit altijd nogal walgelijk naar de lezers toe, zet er dan gewoon eerlijk neer dat het om een betaalde advertentie gaat.

1 like

Het antwoord is nee want voor het geld is er veel beters te koop. Jammer dat er soms mensen met andere meningen zijn dan jij he.

1 like

tjonge jonge.

Lees ff de topic titel !!

1 like