250 eypo voor een simpel quartz uurwerkje is stevig…
Mee eens. Collega heeft een jet black uitvoering, voor dat geld zou ik 100% zeker een Seiko hebben gekocht. SKX’je of eventjes doorsparen voor een Cocktail. Erg gewoontjes de Maen en bandje is ruk.
Tsja agressieve online marketing is niet goedkoop. Niks met liefhebberij te maken dit, het zoveelste fashion horloge voor mensen die niet beter weten a la daniel wellington.
Mooi ook dat ze voor de “macro-shots” renders hebben gebruikt.
Misschien niet helemaal toevallig
Mja een leuke dresser vinden voor minder dan 300eu is moeilijk (zelfs onder de 500). Zelf vind ik ze best leuk door de naam icm de moonphase.
Ik zou voor de “Maen” gaan (niet “naar” ).
Eens wat anders, en dat eeuwige gedram over Seiko, Oriënt enz… of nog erger : even doorsparen voor een solex o.i.d.
Oneens. Merken die door over-aanwezige marketing hun rotzooi aan de man proberen te brengen voor belachelijke prijzen gun ik geen halve cent.
je bedoeld Rolex en co?
Ik zie Rolex alleen voorbijkomen als ik F1 kijk. Het is niet zo dat men heel Facebook ermee onder spamt.
Ja schandalig, dadelijk gaan er nog mensen die merken in hun naam verwerken
Scherp
Ik vond persoonlijk de bambino ook erg tegenvallen
In afwerking of waar lag dat aan ?
Ja zou goed kunnen hoor, heb ze nog nooit in mijn handen gehad.
Maar in Orient heb ik als merk wel iets meer vertrouwen dan Maen
Afwerking, ontwerp, prijs, allemaal was het hem net niet vond ik. Ik zou zelf voor een vintage gaan natuurlijk, Omega, Tissot, Certina hebben genoeg mooie dressers voor onder de 250.
Zoiets zou ik nooit doen!
Ik heb de blauwe met maanstand (geleende foto):
Leuk horloge, saffier, netje afgewerkt kast. Voordeel: door het ontbreken van een secondewijzer, lijkt het niet gelijk een quartz. Een horloge wat ik pak als ik geen zin heb een mechanisch horloge bij te zetten
Vriendelijke mensen & goede service.
Prima toch…en weer s wat anders dan seiko nr 32.564.987 . En dat gelul over een " beter " uurwerk… alsof deze niet minimaal 10 jaar meegaat voor die paar honderd euro.
Nee die skx banden zijn lekker sloopte ze eraf,alles krom…hup vuilnisbak…overgewaardeerde shit
Ik heb niks tegen quartz per se, maar een quartz zonder secondenwijzer is wel het meest doodse dat er is. Dan gebeurt er gewoon helemaal niks behalve een zachte doch allesoverstemmende tik afkomstig van je linkerpols. Daarnaast doe ik een “dresswatch” om als ik me netjes aankleed, dan heb ik ook wel een paar seconden de tijd om een horloge op te winden. Als je de band van een SKX niet kan vervangen zonder hem te slopen heb je gewoon twee linkerhanden met aan elke hand vijf duimen, dat zegt niks over de kwaliteit van de Seiko en nog minder over de kwaliteit van een Maen.