Iemand bekend met Mühle Glashütte?

Dan is het gewoon een grappige toevalligheid :ok_hand:

1 like

Ja inderdaad zeker toevallig en sterker nog weet niet eens wat chat GPT is en heb het ook nog never nooit gebruikt…

Sinds 2013 kom ik heel veel in Duitsland met de LKW constant en sehr viel.
Heb ze allemaal gezien in het echt bij juweliers aldaar en ik kan jullie vertellen dat ik ze in het echt wel heel erg mooi vind. Een heel eigen stijl maar niet billig helaas en dus best duur.
Tot op heden nog steeds gecharmeerd van dit Duitse merk… :heart_eyes: :star_struck: :+1:

1 like
1 like

Mijn Panova valt best mee:

€800,- na een beetje zoeken.

5 likes

Ja weet ik was bij introductie 1000 euro en zijn er in veel wijzerplaat kleuren met nato en leer.
Ook heel mooi hoor… :star_struck: :heart_eyes:

1 like

Heb je hem allang ?
En bevalt hij ??

1 like

Paar maanden, prima horloge, mooi afgewerkt, loopt heel nauwkeurig.
De leren NATO vind ik niks, gewone leren band op gezet.
Gekocht bij Montredo Berlijn.

2 likes

Mooi ding hoor en ik snap je ook geen fan van de nato Zoals jij hem nu hebt is die veel mooier in mijn ogen
Draag hem maar veel en vaak in goede gezondheid…

2 likes

Zag er pas eentje voorbij komen bij @Rogier3005 Hij was er nogal lyrisch over in zijn topic “Even voorstellen” en dat kon ik wel met hem eens zijn.

Klopt! Ik heb geen ervaring met andere/ echte hy-end merken maar ben erg onder de indruk over de afwerking.

Herkenbaar, vond de band er bij ook niks

2 likes

Niet voldeed :wink: Een door Nomos in 2002 aangespannen zaak, die leidde tot de de surseance van Mühle in 2007, heeft in 2008 geleid tot een nieuwe start van Mühle. Sindsdien hebben ze hun leven gebeterd.

Waarom, geeft de oorsprong van het merk aan .

Deze discussie lag al een tijdje stil hoor. :no_mouth: Het is niet de tekst zelf, maar dat deze GEBOGEN is.