Hallo allemaal,
Ik hoor alleen maar goede dingen over Kemmner horloges, ik zoek nog iets in die prijsklasse en dat model duiker dus was benieuwd of iemand ervaring met Kemmner heeft?
Alle input is welkom, alvast bedankt!
Eric
Hallo allemaal,
Ik hoor alleen maar goede dingen over Kemmner horloges, ik zoek nog iets in die prijsklasse en dat model duiker dus was benieuwd of iemand ervaring met Kemmner heeft?
Alle input is welkom, alvast bedankt!
Eric
Zelf geen ervaring mee, maar op TZ-UK lees ik niets dan goeds.
Vorig jaar een flieger bij Roland gekocht. Prijs/kwaliteit van het horloge was uitstekend. Roland is een prima kerel waarmee het prettig zaken doen is. Wat mij betreft een echte aanrader!!!
Gr,
Ron.
Onlangs deze Kemmner gekocht (Roland Kemmner verkoopt alleen via eBay onder de naam Erkahund). Prima contact, vlotte levering en zeker niet op de laatste plaats: prima kwaliteit (zie ook deze recensie op Watchuseek) http://forums.watchuseek.com/f67/kemmner-tonneau-dress-watch-review-377880.html
Foto van mijn Kemmner (excuus voor de belabberde foto:D)
Ik kocht vorig jaar de witte uitvoering van dit horloge.
Dito ervaring.(tu)
Ik zou even de zoekfunctie gebruiken, 281 hits op Kemmner
Hoi Eric,
Ik heb een tijdje terug een Kemmner Turtle duikhorloge gekocht bij Roland zelf. De communicatie met hem verliep goed (via ebay-mail) en ik had het horloge na aankoop binnen twee dagen in huis. Het horloge zelf (en de verpakking ook, trouwens) was van prima kwaliteit; behoorlijk netjes afgewerkt en het uurwerk (eta 2824) liep heel netjes. Nadeel vond ik dat hij niet bepaald origineel was, vrij zwaar is voor mijn wat dunnere pols en de lume op de wijzers en indices niet hetzelfde was. Maar alsnog, voor de prijs was (heb hem net verkocht) het een prima horloge. Als je zoiets zoekt is dit dus zeker een aanrader!
Groeten,
Luuk
Zelf geen ervaring mee, maar op TZ-UK lees ik
niets dan goeds.
Indirect wel, de nieuwe PRS18 komt nl. van hem af
(de oude PRS18 werd door Fricker gemaakt, waar Roland Kemmner ook weer vandaan komt)
Komt de Speedbird 3 (PRS22) niet ook van Kemmner?
2 uurwerkjes van em afgenomen. Prima service. Sommige modellen zijn wel wat geïnspireerd op andere merken.
super service bij deze man je kan ook bij hem direct kopen zonder ebay scheelt weer ik de kosten
gr
maikel
Heb ook vorig jaar een Einzeiger gekocht. Alles prima, snelle reacties op vragen, kortom je kunt hier gerust kopen !