Iemand die dit merk herkent?

Komt wellicht door een aantal ‘lollige’ reacties eerder op de dag (zie opm. van Jur hierboven). Hoe dan ook, ik vind het wel een uitdaging om hier een merknaam bij te vinden. Nog niet gelukt helaas …

3 likes

Zit hier ook al te zoeken :laughing:, vond het wel wat van het motorola logo weghebben (op z’n kop dan). Maar helaas, ook niets gevonden.

3 likes

Zou het misschien een bedrijfslogo kunnen zijn? Relatiegeschenk :thinking:

2 likes

Gezocht op M, op W en zelfs op VV, maar niets kunnen vinden. Ik geef het op :woman_shrugging:

2 likes

Aan onze inzet ligt het dus niet;-)

1 like

Ook alles geprobeerd. Deze quest loopt - voor nu - dood. Helaas. Kan even geen logo’s meer zien :dizzy_face:‍:dizzy:

2 likes

Zijn deze “lollige” reacties verwijderd dan? Ik lees niks schokkends boven de opmerking van de moderator. Als TS echt een antwoord wil dan zal hij toch ietsje meer info moeten geven.

4 likes

Uiteraard.
En nee, ik ga ze hier niet herhalen. :beers:

3 likes

Ja joh, ben nog steeds een leek he of zoals ik mijzelf noem gewoon een kneus :wink:

1 like

Inderdaad, meermaals is TS getagd maar komt niet terug, dus helaas niet zo belangrijk allemaal.

1 like

Deze kwamen allemaal nadat TS ondanks de redelijk snelle reacties helemaal geen input gaf, dus ja dan kun je enige joligheid verwachten. Ik heb zelf diverse bronnen doorzocht maar nergens deze specifieke W, M, E of 3 gevonden. Ook niet in de merkrechtendatabase.

Dat hoeft van mij ook helemaal niet!

Niet meer dus. Maar ik begrijp dat we jouw bijdragen wat beter moeten monitoren.

1 like

Helemaal helder, en ook zeker een plus voor deze categorie waar regelmatig leerzame voorbeelden worden gepresenteerd.

1 like

1541186989842

Maar ook neen.

1 like

Ik heb ook al een uurtje liggen zoeken en kan niks vinden
Zou het wel willen weten eigenlijk
Hopelijk komt TS nog op de proppen met wat meer info

1 like

Heb zelf ook zitten zoeken. Het lijkt wel een beetje op een vogel ook, maar ik kan er nog steeds niks over vinden.

Ook nog niks gevonden. De oplossing moeten we toevallig tegenkomen, denk ik. Ik vind (!) het een leuke uitdaging :slightly_smiling_face:

1 like

Elke keer als dit topic naar boven komt ga ik meteen weer kijken. Toch spannend of iemand al een geniale ontdekking heeft gedaan. :blush:

3 likes

@GBSBoss kun je inmiddels meer foto’s delen?