Iemand die dit merk herkent?

Dag Horlogeforum vrienden,

Iemand enig idee welk merk bij dit logo hoort?

3 likes

Heb je evt. ook een foto van het horloge zelf?
Je zou hier, https://www.mikrolisk.de/ onder de W of M kunnen zoeken op beeldmerk.

1 like

Ja iets meer gegevens is wel gewenst lol

Heb jij een voorbeeld nu TS lijkt afgehaakt?

Nee, dat is het ook niet

Staat het merk alleen op de clasp of ook op een ander gedeelte van de band en het horloge?

Het kan ook een merk zijn dat stalen banden maakt.

1 like

Ok grappenmakers, ik ga maar weer eens een regeltje toevoegen aan deze rubriek om enig infantiel gedrag te voorkomen.
Als dit deze manier is waarop jullie, onze nieuwe leden verwelkomen, dan zijn wij daar niet van gediend.
Vanaf hier ter zake doende reageren of de consequenties accepteren.

10 likes

Als eerste welkom op dit leuke forum :+1:, op je vraag kan ik geen antwoord geven.
Maar wat je wel zou kunnen doen is naar Google gaan daar zie je rechts een camera staan (zoeken op afbeelding) maak een foto van het logo en misschien dat die afbeelding herkent wordt. Hoop dat je wat aan deze info hebt.

2 likes

Net voor de gein even geprobeerd maar ik kon niets vinden… Wie weet het topic starter meer geluk.

1 like

Moet je eens gewoon het met een horloge doen, krijg je echt wel info. Tenminste ik wel maar heb het niet met een logo geprobeerd, ga ik gelijk eens doen :ok_hand:

Zojuist even gezocht met het logo van de Vostok sub, krijg heel veel banden te zien van heel veel horloges, behalve van de Vostok. Dus werkt niet echt betrouwbaar. Maar even met een vintage horloge gedaan, maar zodanig dat je de naam niet kan lezen. Geeft perfect het juiste horloge weer, waaronder mijn NA die ik destijds plaatste op het forum :smiley:

1 like

In Google Lens even apart het logo geselecteerd maar dat levert ook niets op.

2 likes

Het misterie van de Dabbel Joe. :see_no_evil: :hear_no_evil: :speak_no_evil:

1 like

Geen enkel idee.

Beste @GBSBoss, zou je ook een foto(s) willen plaatsen van het geheel; dus het horloge incl. de band enzo. Liefst even de wijzerplaat, achterkant etc. Dan komen we er misschien wél uit!

Ook gedaan, ook even een outline van het logo gemaakt.
Helemaal niks noppes, nada. Spannend … :sunglasses:

1 like

Best wel geinig. Heb in ebay op vintage watch bracelets gezocht. En in Google afbeeldingen op W logo’s. Zelfs in vintage ussr collector sites. Misschien is het iets Aziatisch?

Ik dacht meteen aan Wittnauer, maar hun logo lijkt er ook niet op. Het lijkt er ook op dat het logo niet goed gecentreerd zit op de gesp, en dan bedoel ik natuurlijk niet dat-ie een achtste slag gedraaid is…

Misschien het merk van een aftermarket bracelet? Iets obscures uit de jaren 70 of 80??

Ik denk dat TS het niet zo spannend vind. Hij stelt de vraag, geeft welgeteld 1 foto van de gesp en verder geen andere info en laat dan niet meer van zich horen. :roll_eyes:

5 likes