Jazeker! Een medeforummer. Mick postte zijn prestaties al op het forum. Zijn prestatie wordt nu op diverse fora wereldwijd breed uitgemeten.
Andere horlogefora verwijzen naar de WUS bijdrage.
Mijn complimenten!
Dit is toch gewoon fantastsich!!! Moet je al die lovende woorden eens lezen. Mick had natuurlijk een fantastisch verhaal en Zenith mag ook blij zijn dat dit verhaal op deze manier naar buiten wordt gebracht (marketing technisch gezien iets waar veel fabrikanten eens over zouden moeten nadenken). Super gewoon.
Denk dat Zenith een hoop extra horloges verkoopt op deze manier!! (ook sinds ze die defy rommel eruit gegooid hebben en weer op de klassieke toer zijn gegaan…)
Wat grappig dat er hier een topic gestart word over mijn verhaal op WUS. :+
Ik ben er zelf ook wel een beetje over verbaasd dat ik zoveel reacties krijg op mijn verhaal en dat er zelfs een artikel over geschreven is op Hodinkee. Ik vindt het natuurlijk wel erg leuk allemaal
Het was in eerste instantie niet mijn intentie om reclame te maken voor Zenith, maar ik vindt het toch wel fijn dat ik door alle positieve aandacht toch iets terug heb gedaan voor Zenith. Voor Zenith is dit denk ik een goed stukje marketing.
:)-D
Wat grappig dat er hier een topic gestart word
over mijn verhaal op WUS. :+
Ik ben er zelf ook wel een beetje over verbaasd
dat ik zoveel reacties krijg op mijn verhaal en
dat er zelfs een artikel over geschreven is op
Hodinkee. Ik vindt het natuurlijk wel erg leuk
allemaal
Het was in eerste instantie niet mijn intentie om
reclame te maken voor Zenith, maar ik vindt het
toch wel fijn dat ik door alle positieve aandacht
toch iets terug heb gedaan voor Zenith. Voor
Zenith is dit denk ik een goed stukje marketing.
:)-D
Gelijk even met ze bellen of er niet een horloge van af kan.
Een hele prestatie, een dergeliijk uurwerk uit en in elkaar zetten en nog laten werken ook, is niet voor velen weggelegd zonder jarenlange scholing,
ik ben jaloers! en wat een prachtig horloge ook nog,
compimenten, jongeman, er is nog hoop voor deze generatie, dat blijkt wel…