Iemand een Ming besteld

Kwam deze onlangs tegen en ziet er niet verkeerd uit en zeker voor de prijs. Was benieuwd of iemand hier hem wellicht besteld heeft?

Anders sowieso leuk om even te zien toch?

@red: Dacht dat je geen bezwaar zou hebben, aangezien dit een redelijk goedkoop klokje is. :wink:

5 likes

Ik heb op het punt gestaan om te bestellen (als in, zat al in mijn winkelwagentje en was de stappen aan het doorlopen), maar toen was hij al uitverkocht. Een dezer dagen komt de tweede batch er aan, dus dan is er nog een kans!

1 like

Ik zit klaar om (op de 25e?) op de bestelknop te drukken.

1 like

Zonde!!
Hier bijna hetzelfde, enkel niet doorgeklikt. Denk dat ik dan weer een horloge erbij heb wat nagenoeg geen draagtijd krijgt.

Vind hem wel erg geslaagd!!

Gewoon doen. Komt mij qua timing prima uit om 'm over een paar weken van jou over te nemen. :smile:

1 like

Ah van vazen overgestapt op horloges…

(Te makkelijk om niet te maken)

2 likes

Helaas pindakaas, ben geen Flipper. Had me deels weer eens aangemeld om horloges te verkopen, maar moet er nog steeds eens voor gaan zitten. :slight_smile:

Was ook een grapje hoor. Ik vind het eigenlijk wel leuk om af en toe een horloge helemaal nieuw uit de stickers te pellen.

1 like

Is ook erg leuk, maar je had hem anders zo mogen overnemen. :slight_smile:

1 like

och, na het lezen van de titel zag ik een ober met dienblad het terras op komen…

1 like

haha no way, ga vooral je gang :slight_smile: :slight_smile:

ik had ze ook gezien maar vond ze niet zo bijzonder…

1 like

Ik moet eerlijk bekennen dat ik bij het zien van de foto’s dacht: ā€œNah, Kijkshopā€.

Maar bij het lezen van het artikel ging het leven. De filosofie erachter, de gebruikte materialen en de detail foto’s en vooral ook de wristshots maken dat ik mijn beeld bij gesteld heb. Bijzonder, en vooral de wijzerplaats is wel erg mooi.

1 like

Ik had een klasgenoot die Ming heette. Ik kan dit horloge niet zien zonder aan hem te denken. Nou was het een prima gast hoor, maar voor mij is het daarom toch een ā€˜nee’.

Ben vooral blij dat ik niet bij iemand in de klas zat die Omega, Eterna of Seiko heette.

2 likes