Iemand enig idee wat mijn Breitling nog waard is?

Je kan echt nooit meer exact dat exemplaar terug kopen. Goed over na denken dus. Toen mijn grootvader in 1997 stierf liet hij een breitling top time na van begin jaren 70. Ligt nu dus bijna 25jaar stof te happen, en zal dat nog doen tot mijn grootmoeder komt te gaan. Dan nemen mijn oom of ik hem over, met de afspraak van hem uiteraard nooit weg te doen. Mocht hij voor mij zijn, dan nog zal ik hem maar 1 of 2 keer per jaar dragen, maar dat is het me waard.:blush:

5 likes

Ik ga nou toch wel twijfelen.
Gelukkig hoef ik geen overhaaste beslissingen te maken.
Bedankt nogmaals voor alle reacties!

7 likes

Hier heb ik ook ervaring mee. Mijn vader wilde per se een zegelring voor mij kopen (was dat in de jaren 60 hip?), maar daar had ik echt geen behoefte aan :slight_smile:

1 like

Hier sluit ik mij bij aan. Laatst een leuk contact via marktplaats die mijn Portugieser heeft overgenomen. Geen rare biedingen gehad. Ook al had ik daar wel op gerekend.

Echt helemaal prima.

Mocht je tot verkoop over willen gaan kun je in overweging nemen dit via een van de bekende adressen voor gebruikte horolges in consignatie te brengen. Ik geloof dat Wristcandy en Ten2Two dit beiden aanbieden. Dan heb je hulp van een ervaren verkoper wat alleen maar kan bijdragen aan de uiteindelijke opbrengst.

1 like

Dank je wel voor de tip.
Dat zal ik zeker in overweging nemen.

Ruil hem voor een horloge wat hij wel mooi vindt.

Kan me niet herinneren hoe of wie mijn studie betaald heeft.

1 like

Verkopen en in zijn studie steken, is ook een mooi aandenken nadien.

Dat vind ik ook. Hij heeft ook de Certina van zijn opa al. Ook een mooi horloge.

1 like

6 likes

Whaouw…een night mission :heart_eyes:
Zo’n smartwacht verkoop je niet makelijk (mens zijn meestal allergische aan quartz modelen van hogere class) en toch is een heel toffe horloge, full functie die niet nodig zijn dus omnisbaar :joy:
Heel reactieve met de GSM, berichten, calls, mails, enz…
En van mijn beste Breitling, die gaat nooit weg !! :heart_eyes:

1 like

En al verkocht zie ik! Gefeliciteerd met de verkoop

1 like

Ik wel, de staat :joy:
Maar terug on topic, geld is te vergankelijk, en een horloge doorgaans niet.
Echter lijkt dit inmiddels meer op een verkooptopic. Koper kent inmiddels de waarde, dus wat mij betreft sluiten die hap en door.

Allen. Horloge is inderdaad verkocht .
En bij iemand terecht gekomen waar hij thuis hoort.
Dank allen voor de input!

8 likes