Iemand ervaring met B & R Bands?

Ik ben voor komende zomer op zoek naar een fijne strap voor mijn Tag Heuer Formula 1 GMT Batman.

Ik stuitte op dit bandje:

Iemand ervaring met dit merk? Ik kon op het forum zelfs geen enkele vermelding van dit merk terug vinden.

Of zal ik toch maar op safe spelen en gaan voor deze Hirsch Robby?

Ik heb daar wel een paar keer besteld. Geen sailcloth, maar mn straps en rubber. Best oké kwaliteit.

1 like

Moest je nog invoerrechten en btw betalen?

Nope nooit gehad. Bestellingen waren wel max ca 40/60 euro.

1 like

Als je daar besteld zou ik het met DHL laten komen. Veel duurder, maar heb je het binnen een week en weet je ook zeker dat je het krijgt. Bij de standaard verzending komen ze vaak niet aan, heb ik recent zelf ondervonden helaas.

1 like

Ik ben erg tevreden over de Bandrbands banden voor mijn IWC Le Petit Prince Chronograph…

2 likes

Top, ziet er fraai uit!

Dank voor de tip Peter. Ben je wel schadeloos gesteld dan? Of is de standaard zending zonder track & trace?

1 like

De standaard zending is met t&t, maar liep vast in Texas (daar zit Bandrbands) Toen ik aangaf dat de zending maar niet kwam verzochten ze mij een aantal weken :flushed: te wachten! Na zes weken nog een paar mails gestuurd, toen verzonden ze een opnieuw een band met DHL. Was er binnen een week.

1 like

Btw: als je toch die band bij hen besteld is het wellicht leuk om ook een Silicone Elite erbij te nemen. Heel fijne banden, je krijgt drie delen - het deel met de sluiting en voor de andere kant een lang en een kort deel, past dus op elke pols! Bovendien heeft die band in de keeper een lipje dat in het uiteinde valt, perfect systeem.

1 like

@jotun kom er maar in

1 like

he’s trying to make a living, not steal one

1 like