Yes… mooi horloge! Draagt zich fijn😊
Serieus???
Vind de bezel van die van mij ook mooier als die nieuwe… op een GMT hoort een GMT Bezel…
Recente modellen vanaf 2000 hebben geen gouden logo’s meer. De oudere jaren '90 modellen nog wel normaal.
Zou je wel willen die cashback…
Zelf geen ervaring met de nieuwe GMT, wel met de oude. Ik vond het een horloge wat heerlijk op de pols lag door de dunne kast, de nieuwe kast is slechts 0,3mm dikker dus dat verschil zal je niet merken denk ik.
Persoonlijk vind ik het zeker een vooruitgang!
Vanaf de foto’s vind ik het volgende:
Allereerst vind ik de nieuwe bezel mooier en netter ogen dan de toch ietwat grove cijfers van de Avenger II. Daarnaast vind ik het er verfijnder uit zien
De grotendeels geborstelde kast vind ik iets netter en iets minder bling ogen dan bij de Avenger II
De band met gepolijste middenschakel en geborstelde buitenschakels vind ik er iets chiquer uit zien dan de volledig gepolijste band van de Avenger II
De verhoudingen van de indices beter, iets smaller en minder lume / wit
Jammer dat er niet meer in rode schrijfletters ‘Automatic’ op de dial staat, dat vond ik juist bij de Avenger II erg mooi in contrast staan met de diep zwarte plaat.
In tegenstelling tot een aantal van jullie interesseert de caseback mij helemaal niks, als je het horloge draagt kan je die toch niet zien
Ben erg benieuwd hoe hij er in het echt uit ziet!
Vergelijkingsplaatjes
Hoe mooi komt die tekst Automatic tot zijn recht op de dial van de oude Avenger II
Vreemd… op de site van Breitling zelf staat dat ze goud gebruiken voor het logo. Maar wellicht dat Kern er vanaf gestapt is, de stalen banden worden ook niet meer geproduceerd in Zwitserland zag ik. Caseback eenvoudig, kortom ga voor het voorgaande model😉 meer karakter.
Hoi @RLC heb je ook gekeken naar de Chronomat B01 op Roulaux band? Ik vind het persoonlijk een beauty.
@RLC is het geen leuk idee om een ‘Let’s Talk Watches ‘ topic te openen? Ik ben wss 1 van de weinigen die jou topics wel te pruimen vindt en kader je alles in 1 topic!
Heerlijk horloge zeg. Ik ben er nog niet uit of ik de nieuwe of oude mooier vind Allebei toppers!
Ralph, er zit geen Poll bij!
Ik maak er wel 1.
Ralph gaat deze 43 GMT nooit kopen, want:
- Het is geen Rolex
- Later weer verkopen lukt alleen na 20 ups
- Het logo is niet van goud
- Zijn “oog viel er op”, wat betekent dat hij er niet verliefd op is
0 stemmers
Ik geloof je maar ik wil je niet geloven
De oude is veeeuuul cooler dat zie je toch direct… en niet alleen omdat ik die heb
Hij is mij ook verkocht mét witgouden wings. Anders moet ik toch echt ff naar Nijmegen
Precies dit!
Ik zou bijna zweren dat die van mij ook van witgoud is. Ik ga een onderzoekje doen. Sterker nog, ik ga dit tot de Kern uitzoeken!
Jij bent ook veel aan het bashen de laatste tijd…
Op dit moment vind ik mijn Avenger II mooier dan dit model, dus heb ik niet de drang om dit nieuwe model te kopen.
Willen ze mij overtuigen om toch te vernieuwen, moeten ze met een behoorlijke cashback komen denk ik…
Ook erg fraai!