De oude is veeeuuul cooler dat zie je toch direct… en niet alleen omdat ik die heb
Hij is mij ook verkocht mét witgouden wings. Anders moet ik toch echt ff naar Nijmegen
Op dit moment vind ik mijn Avenger II mooier dan dit model, dus heb ik niet de drang om dit nieuwe model te kopen.
Willen ze mij overtuigen om toch te vernieuwen, moeten ze met een behoorlijke cashback komen denk ik…
Vorig jaar was er op Facebook een q&a met Kern.
Had daar toen de vraag gesteld of de nieuwe avenger ook een gouden logo zou krijgen. Daar zei hij dat deze niet in goud ging zijn en gaf als opmerking toen dan de ‘oude’ ook geen gouden logo had… Ik ging er ook steeds vanuit dat m’n avenger 2 gmt een gouden logo had, maar dat ontkrachtte hij dus.
Dat is een antwoord vanuit de bron dus !
Dank je voor je antwoord !
Dan heeft mijn superocean 2 ook geen witgoud aan boord denk ik .
Best maf aangezien goud makkelijker in een scherp logo te stansen is lijkt me dan rvs ( of zijn ze nu niet van rvs ? ).
En die logo-tjes in goud kosten geen drol lijkt me , zo klein ?!
heb ook mijn oog laten vallen op de Avenger Automatic 43 echter ben ik na vorige ervaringen een beetje terughoudend (vorige was een Breitling Chronomat B01 Chronograph die kapot ging en total los was na 11 jaar)
Maar zijn de ervaringen nog steeds goed ? of kan ik voor minder geld beter een Seiko kopen
de balansveer sprong kapot en deze heeft schade aangericht in het uurwerk. Nu blijkt dus ( wist ik niet overigens) dat deze b01 een compleet eigen uurwerk heeft ? anders dan de reguliere Breitlings, waardoor reparatie dus erg veel geld zou kosten. De reden dat ik de Seiko noem is dat al sinds jaar een dag een Seiko heb die nog nooit onderhoud gezien heeft en als ruim 20 jaar trouw blijft lopen