Iemand ervaring met de nieuwe Breitling Avenger GMT 43?

Je had gewoon die Breitling moeten laten maken. Had je wellicht 1000-2000 euro gekost maar dat was hij wellicht nog wel waard geweest.

nee helaas kwam ik daar niet mee klaar, getaxeerde schade lag ronde de €4000,-

dus vandaar mijn vraag of ik voor minder niet beter een Seiko kan kopen (ik weet het is appels met peren vergelijken)

Ik heb zelf de oudere versie. Dit vind ik een zeer mooi horloge en bevalt me zeer goed. Caseback van de oudere versie is veel mooier. Maar de nieuwere versie heeft een betere sluiting. Vind beide zeer geslaagd kwa model.

2 likes

Wow, dat is knap… mijn chronomat (B13047) had na 24 jaar een beurtje gehad en er was niets noemenswaardig mee aan de hand. Daar zat overigens een een gewoon 7750 uurwerk in.

Ik heb de Avenger GMT gehad en vorige maand verkocht en nu al spijt van. De dial en de diepte van het zwart vind ik haast ongeëvenaard.

Heel fijn dragend horloge. Ligt plat op de pols. Vond hem uiteindelijk iets te bling en heb hem daarom ingeruild.

ik denk dat ik gewoon pech heb gehad hierin.
Prachtig horloge de Avenger, betrap mezelf erop dat ik er toch steeds meer naar kijk. Kans is dus groot dat het er toch een word. Alhoewel ik de Longines hydroconquest 44mm ook erg mooi vind

Prachtig !

Beide fijndragende horloges en een prima merk😉

Te koop bij Ten2two, ben je gelijk klaar! :wink:

owh, dat is wel een mooi adresje zie ik :smiley: word ik blij van

1 like

Niks dan positieve reacties. Eén van de Avengers met zwarte wijzerplaat, is mijn oude.

1 like

interesse is gewekt :smiley:

2 likes

Ik ben er nog steeds erg blij mee, met de Avenger GMT, maar je mag m altijd terugkopen, :wink: naast de stalen band nu ook een originele rode rubberband van Breitling, hele mooie combi. mvg Bart

1 like

Helemaal eens, ik heb de stalen band vervangen door de rode rubber band van Breitling, ook een hele mooie combi!

1 like

Foto?

6 likes

Te laat!!!, zit nu om mijn pols :innocent:

4 likes

Topperrrr!

1 like