Iemand ervaring met de Tag Heuer Formula 1 caliber 6?

Deze blijft maar in mijn hoofd hangen.

Ik lees dat hij 43mm is maar op sommige fora is dit weer 41mm. hij lijkt me vrij korte lugs te hebben dus voor een 17cm pols nog net draagbaar? Verder kan ik ook niets over de bandaanzet vinden. Heeft iemand deze of de zwarte of witte? Ik vind hem zeer fraai…

1 like

De seconde aanduiding met cijfers om de 5 seconde op de bezel is de 43 mm variant

Wel een mooi horloge. Zat er toevallig vandaag ook naar te kijken .

Ja hij blijft mooi. Die witte chapterring maakt hem net ff anders.

Ik heb de ouwe witte en het is echt een topklok. Ik heb de stalen, rubberwn en leren band met vouwsluiting erbij. Kan dus lekker afwisselen en elke keer een andere look.

Groeten
Rutger

En dan geen fotos plaatsen. Dat kan echt niet.:wink:

Slechte foto maar zit achter Battlefield :stuck_out_tongue_winking_eye:

Groeten
Rutger

2 likes

Dit horloge gisteren om gehad en positief verrast ! Erg mooi en dan met name de blauwe uitvoering, erg mooie sunburst…de zwarte vond ik wat mat !

Hij is 43mm volgens mij maar inderdaad niet heel erg groot en goed draagbaar op een pols van 17/17,5cm…

Mooie witte chapterring waardoor er diepte in de plaat komt en daarnaast de opgelegde indices (erg gaaf)…

Twijfel ook een beetje maar dan moet mijn B&R eruit en dat vind ik toch niet de moeite waard in mijn geval :wink:

Succes met je keuze !

De mijne is 41mm en je moet dit horloge echt irl zien om 'm op waarde te schatten. Mooie kast en wijzerplaat met opgelegde indexen en verdiepte (zilverkleurige) secondenplaat. Aan het zwarte rubber is het voor mij een echte tool, aan leer kan ie onder een pak. Zeer veelzijdig dus.

Groeten
Rutger

3 likes

Zeldzaam mooie Tag!

Weet iemand toevallig de lug to lug afstand van het 43mm model?

En de bandaanzet? Zo irritant dat je je altijd gek zoekt naar dit soort basis info en het nergens op het net te vinden is.

Zover ik weet is dat 22mm !