Zoals de titel al aangeeft, heeft iemand hier welicht ervaring met deze horloge/uurwerkmaker uit Asten, Noord Branbant: http://www.derksenuurwerken.nl/?
Ik wil graag het plexiglaasje van mijn 5513 laten vervangen voor een T19 Superdome welke ik al heb, maar dat moet wel goed gebeuren (en liefst in de buurt).
Ik heb er een MeisterSinger No3 gehaald en een MeisterSinger klok. Hij neemt de tijd voor je, een echte vakman. Ontwerpt ook eigen (wand)klokken. Is een echte vintage fan. Kun je met een gerust hart naar toe.
Ik heb er een MeisterSinger No3 gehaald en een
MeisterSinger klok. Hij neemt de tijd voor je, een
echte vakman. Ontwerpt ook eigen (wand)klokken. Is
een echte vintage fan. Kun je met een gerust hart
naar toe.
Top, ik ga kijken of ik er morgen even terecht kan (tu).
Okay, het is dus inderdaad een vriendelijke man en hij zal ws. Goed aan horloges kunnen werken, maar van Rolex heeft hij geen kaas gegeten. Hij wist niet hoe het glaasje verwijderd moest worden en daarom het horloge weer opgehaald.
Afgelopen weekend kon ik gelukkig wel bij Pikotech terecht waar in mijn bijzijn de Rolex service plexi verwijderd en een nieuwe Superdome geplaatst werd. Ook werd nog even het uurwerk gekeurd (en okay bevonden) en tenslotte werd er nog een waterdichtheids test gedaan.