Beste leden, ik ben al een tijdje opzoek naar een 2 piece watch case om mijn horloges in te kunnen doen als ik ergens heen ga.
Ik heb al wel wat cases en pouches gevonden.
Nu zag ik deze watch case van watchgecko en ben ik benieuwd of dat iemand hier ervaring mee heeft en of misschien wel tips voor een andere.
Ik kan je de watch case van Crown Guard aanbevelen. Is weliswaar, in principe, voor 1 horloge - maar mits goed “verpakt” gaan er bij mij zonder probleem twee stuks mee!
Ik heb een soortgelijke voor 4 horloges van een goedkopere leverancier (welke weet ik niet meer). Was meen ik maar rond de 15 euro, maar dan natuurlijk wel van nep immitatiekunstskai. Bevalt prima voor op reis, maar ik ben er nog niet achter hoe ik voorkom dat bij het openen de horloges uit een van beide helften naar beneden gaan hangen. Het elastiekje dat ze er in moet houden voorkomt dat niet.
Bedankt voor je reactie, ik heb ook al wel eens gehoord dat de stalen band over elkaar krast tijdens het vervoeren. Dit is natuurlijk wel op te lossen door er een doekje tussen te doen.