Zo’n swatch 51sistem is een prima horloge waar een groot concern achter staat (en het horloge bedacht heeft)
gewoon doen.
En laat je niet leiden door al diegenen die je een seiko 5 o.i.d willen “aansmeren”
Veel succes.
Zo’n swatch 51sistem is een prima horloge waar een groot concern achter staat (en het horloge bedacht heeft)
gewoon doen.
En laat je niet leiden door al diegenen die je een seiko 5 o.i.d willen “aansmeren”
Veel succes.
Die Swatch heeft een uniek uurwerk en komt ook nog eens van dezelfde groep waar mijn en James Bond’s favoriete horlogemerk ook vandaan komt, dus doen!
Hoi Willem-Jan, welkom op het forum.
Als je het een mooi horloge vindt zou ik hem gewoon kopen. Op jouw leeftijd veranderd je smaak nogal eens en wat vandaag in de mode is is morgen misschien niet meer interessant dus ik zou ook niet teveel geld uitgeven. In de loop van de tijd ga je er vanzelf achter komen wat je echt mooi vindt en kun je altijd nog iets anders kopen. Het is zonde als je dan met een duur horloge zit dat je niet meer draagt.
Je kunt ook het te koop topic hier een tijdje volgen en misschien een leuke gebruikte klok kopen. Zo kun je met een beetje geluk een duurder horloge voor weinig geld scoren.
Hallo Willem-Jan, wat een ontzettend leuk horloge! Ik kan me voorstellen dat je hier voor valt. De waterdichtheidsrating valt me wel tegen.