Heeft er hier iemand ervaring met de bezorgdienst FedEx?
Mijn NA wordt waarschijnlijk vandaag al verstuurd, dit terwijl er 3 weken levertijd op zou zitten.
Maar nu geeft de track en trace code aan dat het bezorgd wordt op Woensdag voor 18.00uur.
Voor 18.00uur is natuurlijk een heel breed begrip.
Iemand een idee of ze nog in tijdvakken werken op de bezorgdag zelf?
Anders moet ik namelijk vrij gaan vragen.
Mijn ervaring met FedEx is dat er eigenlijk op elk moment voor of na het aangegeven tijdstip afgeleverd kan worden. Altijd een aanrader om, als het mogelijk is, op je werk te laten bezorgen.
Ik heb laatst via Fedex ook iets ontvangen, dit was ook zo ruim in de tijd aangekondigd, echter op de dag zelf belde de chauffeur van te voren om aan te geven dat hij er met een half uurtje zou zijn.
Ik zit toevallig vandaag op een pakketje te wachten van Fedex. Nog niet binnen. In het verleden al een paar pakketten ontvangen variërend tussen 12: 30 en 16:15 afgeleverd. Deze kwamen uit Duitsland en levering was steevast ’ the next day’ . Nu dus nog hopend dat hij vandaag nog komt
Hier ook goede ervaringen met FedEx door de jaren heen. Vooral met het ontvangen van pakketjes uit landen buiten de EU. Bij mij was het altijd goed en ruim binnen de aangegeven tijd in huis.
Ik ben weer even helemaal klaar met Fedex. Ik verwacht een horloge vanuit Duitsland, welke door de verkoper echt supersnel is verzonden. Bericht gekregen van Fedex dat ze maandag voor 18:00 komen. U raadt het al; niet geweest.
Vanmorgen even telefonisch contact opgenomen; zending kwijt, ik word teruggebeld. Dit doen ze dan ook netjes, echter wel met het bericht dat ze het pakketjes morgen pas aanbieden. Waar hij vandaag is kunnen ze niet zeggen. Wel delen ze mij nog even mee dat als ik niet thuis ben het pakketje terug gaat naar de afzender.
Horloge bandjes besteld in via Amazon, geleverd door FedEx. Proces goed te volgen eerder geleverd dan gepland, zijn via Frankrijk Europa ingekomen. Helaas krijg je bij Fedex na aflevering een brief met factuur om even invoerkosten te betalen. Nu waren de kosten lager dan ik gewend ben van PostNL, maar had dat liever meteen geweten. Het betaalproces is voor verbetering vatbaar zullen we maar zeggen en heeft bij de enquête een onvoldoende gescoord.