Ik ben op zoek naar een horloge tot 250 euro en kwam op onderstaande merk uit. De horloges zelfs zijn gebaseerd op vliegtuigen etc. Iemand ervaring met het merk AVI-8 ?
Voor de prijs zien ze er leuk uit, maar helaas al vaker een horloge gekocht die er leuk uitzag en naderhand tegen viel!
Foto van het horloge waar ik mijn oog op heb laten vallen:
Sja wat moet ervan zeggen.
Ben zowiezo geen ervaringsdeskundige wat betreft Avi-8. Heb maar 2 stuks.
Het zijn stuk voor stuk geïnspireerd op het luchtvaart thema van de Engelse jachtvliegtuigen rond de jaren
40-45. De meeste hebben een NH35 als uurwerk. Saffier en waterafstotend leder banden horen bij de uitrusting.
Ook oog voor detail ontbreekt niet.
Sandwich dial met instrumentarium van de cockpit is een van de aspecten.
Uitlaten, wijzers en zelfs gestikte leder geven een goede indruk van wat piloot zag in de cockpit.
Kortom een redelijke geprijsd jonge microbrand als je aviation als thema prefereert.
De blauwe is beschikbaar via het blauwe gedeelte.
SEARCHSITE NAVIGATIONCART
Our Story
Founded in 2012, the AVI-8 brand inspiration and design excellence originates from the collaboration between pilots and engineers who served in air forces around the world. This combination of design, attention to detail, and passion has resulted in the success that is the AVI-8 story. Every collection is an explicit homage to the planes, people and history of military aviation. Each timepiece brings to life the detail and narrative of the inspiration to delight and engage the wearer.
AVI-8
Avi-8 is een nauwe samenwerking tussen horlogemakers en luchtvaartingenieurs. Met behulp van geschiedenis, heldendom en luchtvaarttechniek maakt AVI-8 horloges met een uniek ontwerp en techniek. Het motto van het merk: “Elk horloge vertegenwoordigt het detail en de geschiedenis van de luchtvaart die onze klanten waarderen.”
Ik heb er twee , een automaat en een Quartz. Best veel horloge voor dat geld.
Het enige negatieve wat ik kan bedenken is dat ik heul lang geleden deze witte plaat als limited gekocht had, en dat dat model zo goed liep dat ze die nóg een keer hebben uitgebracht.
(Da’s nie hoe limited moet werken nie)