Al enige tijd ben ik, zoals vele hier, opzoek naar de perfecte daily. Uiteraard zijn de topics hier op t forum hierin een bron van inspiratie maar toch het internet buiten dit forum enigszins afgestruind…
Voor mijn gevoel benaderd het volgende horloge deze perfectie behoorlijk voor mij (H-link bracelet, zwarte matte dial, datum functie, max 40mm diameter). Maar heeft iemand ervaring met deze potentiële kandidaat; het gaat om de Hamtun Nanok.
Dit is dus geen vraag om een daily-horloge-voorstel, maar meer merk inhoudelijk betreft Hamtun.
Een maat van mij heeft hem vorige week aangeschaft, en was erg erg blij en tevreden over.
Ik heb het horloge nog niet zelf gezien, maar dat zal een kwestie van tijd zijn.
Als dat gewaardeerd wordt, kan ik mijn ervaringen wel delen…
Een serieus leuk horloge dit! Het zal aan mij liggen maar ik zag steeds Hamilton ipv Hamtun in de titel staan . Zie nu pas dat het om een heel ander merk gaat, dat heb je als je niet leest maar iets denkt te herkennen
Ik ben ook wel heel benieuwd, de specs spreken voor zich maar wat is hier nu de retailprijs van?
Zelf zou ik stick wijzers op dit horloge willen zien maar verder vind ik hem mooi.
Dus als je hem koopt wil ik wel lekker veel plaatjes zien en als ik jou was en hem zo mooi vind zou ik hem kopen. Tenzij die over de 1k gaat, anders zou ik niet veel twijfels hebben.
Edit: de prijs lijkt me redelijk voor wat je krijgt en wat ik er zo even van gezien heb ben ik onder de indruk.
Weet niet of je het inmiddels gevonden had maar de prijs ligt volgens mij op 425 pond, ca 550 euro meen ik. Dus volgens mij hele strakke specs voor dit bedrag. Op papier, los van de looks klinkt het als een mooie deal was gewoon benieuwd naar ervaringen
Nee, ik heb het nooit doorgezet. Nog steeds vind ik m gaaf, maar toch telkens een ander horloge wat het wint in de afweging. Hij gaat er ooit nog komen…
Ik heb kort een Titanium Hamtun Kraken gehad. Microbrand met goede bouwkwaliteit en goede specs voor een mooie prijs. Eigenaar is er bekend om dat hij de tijd neemt om het goed te doen en dat zag je er ook aan af. Reden van verkoop voor mij was puur het lichte gewicht van Titanium, niks voor mij. Verder top ding.
Op andere forums gelezen dat de eigenaar (en enige werknemer) door wat familiale problemen gaat waardoor service al een tijdje onbestaande is. Hopelijk raakt hij eruit.