Iemand ervaring met Itex bv ?

Over de telefoon komt dit bedrijf wel overtuigend over.
Even Googelen en dit bedrijf blijkt tevens bezig te zijn met het "houden van aandelen " Op zich natuurlijk wat vreemd. maar daarom mijn vraag …:nerd_face:

Wellicht vind je op drimble nuttige informatie: https://drimble.nl/bedrijf/ambt-delden/4337328/itex-bv.html

1 like

Dit is postcode 7495tj Kruidersweg 15

‘Het houden van aandelen’ of woorden van die strekking worden vaak ik de doelomschrijving van B.V.'s opgenomen, niets om je zorgen over te maken :wink:

1 like

En waarom staat dit onder ervaring met horlogemakers?

4 likes

Misschien omdat het een horlogemaker is?:nerd_face:

Uhm google eens op itex bv, ik kan geen link leggen met een horlogemaker.
Of geef dan de bedrijfsnaam of naam van de horlogemaker en niet een vage bv

Vreemd genoeg wel… maar erg sobere info

1 like

Na wat speurwerk gaat het hier volgens mij om 123watchrepair hoe @hendrik dan aan itex bv komt is mij een raadsel, even de zoekfunctie gebruiken Hendrik is al een topic over zo te zien.
Maar goed als je voor en na reparatie foto’s van het internet plukt en op je website zet is dat in ieder geval niet in de haak.

2 likes

Zie hierboven, 123 watch repair is dacht ik een ander bedrijf.
Kijk de kat voorlopig maar even uit de boom :sunglasses:

De man beweert aan IWC onderdelen te kunnen komen, iets wat mijn lokale fa. Sonders niet kan.

Dat kan, veel draait op persoonlijke contacten als het aankomt op niet officieel voor eenieder verkrijgbare horloge onderdelen aankomt.

1 like

Waarom heb ik niet meteen aan u gedacht? :nerd_face:

1 like

Geef dan gewoon aan hoe je bij dit bedrijf gekomen bent of wie de horlogemaker is die je gesproken hebt het is weer allemaal zo vaag.
Je verwacht toch de hulp van andere forumleden die je iets meer kunnen vertellen, wat meer info zou dan geen kwaad kunnen.

Maar de enige naam die ik kan koppelen aan Itex BV is de eigenaar van 123watchrepair.

3 likes

Relax, get a real life!
Als je van niets weet, reageer dan niet.

Serieus? succes ermee! op deze manier bedenken forumleden zich eerst wel 2 keer voordat ze je voortaan helpen

Mijnheer, mijn vraag is toch duidelijk?
Dit is nu al uw 5e reactie terwijl u van toeten nog blazen weet…

Prettig weekend, en over hulp van forumleden heb ik niet te klagen, ook weer zo iets waar u geen weet van heeft :hugs:

Schiet mij maar lek, ik heb geen leven omdat ik wat meer info vraag zodat ik of andere misschien ervaringen kunnen delen over dit bedrijf of deze horlogemaker

Wie snapt het nog? even een polletje

  • Jazeker, lekker duidelijk!
  • Ik weet van toeten nog blazen

0 stemmers

3 likes

Het gaat hier duidelijk niet om een horlogemaker, anders was dat heel wat duidelijk gecommuniceerd vanuit het bedrijf. Een BV zal ook niet gauw een prive-persoon/zzp’er zijn, en een horloge-atelier met meerdere mensen heeft eigenlijk altijd een horloge-gerelateerde naam. Anders worden ze niet gevonden, online. :roll_eyes:

Maar, Hendrik bijt zich er verbeten in vast, kennelijk. De naam zal allicht aantrekkelijk zijn of zo…? :no_mouth: Geen idee.

3 likes

Zoek maar eens op de heer Aan de Stegge uit Goor, hij is ook de persoon achter 123 watch repair en aan originele IWC onderdelen komt hij NIET. Ook niet aan een groot deel van de andere merken die hij opsomt.

Er staat of stond ergens een foto van een horlogemaker op zijn site = een horlogemaker uit Amerika [ Dan Spitz ] die hoogst waarschijnlijk hier niets mee te maken heeft.

2 likes

Dank voor uw wijze woorden, u heeft blijkbaar niet alleen verstand van oude auto s :nerd_face:
Itex bv is echter wel degelijk ook een horlogemaker… Bijzonder goed contact via de telefoon, een dag later ontvang ik al een pakketje om het horloge in te verzenden. Geen onderzoekskosten, en bij een verontrustende reparatie prijs, alleen kosten voor het retour zenden.

Een ding doet mij toch twijfelen na contact met IWC Zwitserland…
Toch eerst maar even naar de P.C. in 020
Hou alle kenners en belangstellenden desgewenst op de hoogte omtrent het verdere verloop.

1 like