Heeft er iemand ervaring met deze handelaar? Lijkt me te vertrouwen maar check het toch liever effe
artisandutemps
dank voor het lezen
Heeft er iemand ervaring met deze handelaar? Lijkt me te vertrouwen maar check het toch liever effe
artisandutemps
dank voor het lezen
Leuke prijzen
Idd, maar zijn de prijzen precies niet te mooi om waar te zijn? De Tudor Blackbay blue is bijna 750 euro goedkoper dan bij erkend dealer in Antwerpen. Fake is zo moeilijk van echt te onderscheiden.
En ondertussen is gebeld met die mensen (spraken geen NL) en het betreft uurwerken zonder papieren. Tja, dan zal ik maar in Antwerpen langs gaan, dan ben ik zeker
Vorig jaar iets gekocht daar. Ging allemaal prima, maar wel wat hoge verzendkosten. Je kunt er ook gewoon langsgaan, ze hebben een eigen winkel.
Dank voor de input! Kga er dan toch mss eerst is langs gaan mss. Is maar half uurtje rijden voor me, is niks mee verloren. Kan daarna nog altijd doorrijden naar Antwerpen.
Vind 2500 voor een BB zoonder papieren zeer fors! Zijn prima te krijgen rond de 2200/2300 euro, compleet met doos, papieren en alle andere bescheiden.
Nieuw?