Iemand ervaring met Marcello C Nettuno 3

Heeft iemand ervaring met mijn horloge. Is het goed of slecht. Mag positief zijn en Negatief.

Heb ook nog een Breitling mar wilde toch eens een wat goedkoper klokje erbij die er toch redelijk afgewerkt uitziet bij. Alle commmentaar ois welkomn

Ik heb 'm bijna een jaar in mijn bezit gehad, en daarna verkocht… Prima kwaliteit horloge, maar ja, die naam he, vond ik persoonlijk erg lelijk…

Qua ontwerp zie je zo welk horloge ze als voorbeeld genomen hebben. Daar is dus bar weinig origineels aan.
De kwaliteit in relatie tot de prijs is absoluut goed. Ook een mooi afgewerkte geschroefde stalen band met SEL.
De ‘lume’ is echter zeer matig. Na een paar uurtjes in het donker kan je er niet goed de tijd meer op aflezen.

Zelf heb ik de Nettuno 3 ook. Prima prijs / kwaliteit verhouding. Ze hebben met dit horloge de ‘Goldene Unruhe’ als prijs ontvangen. Volgens velen is de band van betere kwaliteit dan die van zijn voorbeeld, de Rolex Submariner.

O ja, en het loupje vergroot bijna niet, zit er meer voor de sier…

De band is inderdaad een stuk massiever, maar de Rolex-band vind ik toch veel prettiger, omdat ie mooi smaller wordt richting sluiting en ik lichter toch prettiger vind dragen…

Ik heb de Tridente gehad. Die was me net iets te groot.
De N3 zou ik best willen hebben.Ik vind de wijzerplaat en de indices echt heel mooi. De band is ook super. Echt heel veel horloge voor het geld. Dat ie op de Submariner lijkt moet je maar op de koop toe nemen.

gr,
Hans Mennink

Geweldige horloges, veel horloge voor je geld. Inderdaad lijkt ie wel “ergens” op, maar dat vind je wel bij meerdere merken.

Wat mij echter tegenstaat is de “cheesy” naam: MarcelloC en dan ook nog zo prominent aanwezig op de wijzerplaat.
“MarC” was genoeg geweest, of “MC”

Ik ga misschien nog eens proberen om er eentje te krijgen zonder die naam op de wijzerplaat.