Iemand ervaring met Paul van Zeeland's horlogemaker?

Ff op MP PVZ intoetsen amigo dan kun je het wel zien denk ik…

Ik had het meer over het dealerschap amigo. Maar bedankt voor de tip.

Misschien voorbarige conclusie van mij hoor maar als een AD Breitling op MP begint te gooien denk ik daar het mijne van.

Ik kan er eerlijk gezegd geen vinden op Marktplaats… heeft iemand een link?

Even in algemeen gezet, met al die discussies en welles/nietes voegt het weinig toe aan de Horlogemaker-sectie. Als iemand goede ervaring met Mark Braamhaar heeft, en dat zal zeker want hij is goed, maak dan een topic over hem, of zoek het even op als het al bestaat. Het gaat nu vooral nog over de dealer PvZ.

1 like

Ik was ook al aan het zoeken, niet gevonden idd…

https://www.marktplaats.nl/verkopers/25298382.html

1 like

Op twee exemplaren na zijn het allemaal gebruikte horloges, dan is het wat minder vreemd dat deze op Marktplaats staan. Dat PvZ geen Breitling dealer meer is zou kunnen maar daar heb ik niets over kunnen vinden. Op de Breitling site staan ze ook nog gewoon als officiële dealer.

In de PvZ vestiging in Nijmegen zijn slechts goedkope merken te vinden.
Geen Breitlings!

Ben tijdje geleden nog in Velp geweest en daar verkopen ze nog steeds Breitling. Staan inderdaad ook nog steeds vermeld als Breitling service Center: http://www.paulvanzeelandjuweliers.nl/service/breitling-service-center/

Heb er een schitterend gereviseerde vintage gouden Seamaster cal. 471 gekocht voor een zacht prijsje (ze verkopen ook ingeruilde c.q. ingekochte horloges, waaronder onlangs een Moonwatch cal. 321 die ook op MP stond) en eveneens voor een kleine prijs de batterij van mijn vroege Girard-Perregaux quartz laten vervangen. Niks op aan te merken, integendeel zelfs. Sterker nog, de Seamaster verkochten ze aanvankelijk in opdracht van een klant. Omdat ik hem dolgraag wilde maar op dat moment even geen budget had, hebben ze hem voor mij ingekocht en net zo lang bewaard tot ik weer over pecunia beschikte.

afgelopen zaterdag nog geweest en uitgebreid Breitling gesprek gevoerd en rondleiding door de werkplaats gekregen met veel uitleg erbij.

Dus alles kan, maar lijkt mijn sterk dat ze ineens geen Breitling service punt meer zijn.

fijne zaak. Heerst een wat informelere sfeer als in de ‘‘standaard’’ juwelier in Velp.
Andere vestigingen geen ervaring mee. Weet wel dat ze in Nijmegen niet veel soeps verkopen qua merken en types

Top zaak met een geweldige service en vakmensen in het atelier :+1::+1::+1:

Jongens ,jullie speculeren er wat op los.Op marktplaats verkopen ze occasions,deze zijn in de winkel gewoon te bewonderen.
In Nijmegen zijn ook nooit Breitlings verkocht.De Breitlings die daar aangeboden worden gaan gewoon naar het atelier in Velp.

1 like