Iemand ervaring met Relleb ?

Kwam net www.relleb.com tegen. Heeft iemand ervaringen met hun? Lijkt een relatief nieuwe speler op de markt.

Ken het niet.
Maar als ik het aanklik en onderstaande al gelijk in beeld krijg, heb ik niet echt de behoefte om verder te kijken.

1 like

We hebben een relleb! :phone::calling::telephone_receiver:

7 likes

Klik weg, hang op en zoek verder…:wink:

2 likes

een relleb is rellens?

2 likes

Ik durf geen antwoord te geven … :wink:

In een van de afleveringen van de podcast van de Mannen van de Tijd heeft @Twan een interview met hun. Leggen ze duidelijk in uit wat ze doen en hoe het werkt. Kun je daarna bedenken of het een service is die je nodig hebt!

2 likes

Zeker! Al moet gezegd worden dat ik zelf geen ervaring met ze heb in een aan- of verkoop. We hebben ze alleen de gelegenheid gegeven om hun verhaal te vertellen.

1 like

Was op zich ook wel een duidelijk verhaal. Los van de vraag of je het zelf nodig hebt legden ze prima uit wat ze “ontzorgen”. Heb er verder ook geen ervaring mee hoor.

Goede podcast verder @Twan! Maakt lange stukken in de auto weer wat dragelijker. Nog even ophouden met dat Squale geneuzel en je bent er, hahaha

Ik lees dat net pas. Eigenlijk toch een ietwat vreemde koers? De genoemde bedrijven verkopen toch niets? Je koopt toch niet iets van marktplaats of e-bay?

In het geval van juweliers of producenten ligt dat anders, maar daar is deze regel m.i. ook onhandig geformuleerd, want flink wat horloge gerelateerde bedrijven ( de natuurlijke personen “er achter”) zijn hier lid.

Volgens mij voorkomt deze regel niet de discussies waar HF niet op zit te wachten. Misschien iets strakker formuleren @jur.

Don’t shoot the messenger … :beers:
BTW, als je even doorklikt zie je de onderbouwing van @Jur erbij staan. Snijdt best wel hout.

1 like

Hoe kom je daar nu bij? Tuurlijk niet. Doorklikken had ik natuurlijk al gedaan :wink:

Ik snap ook de onderbouwing van Jur. Ik denk alleen dat de uitwerking beter kan.

1 like