Is dit de goede om cadeau te geven?
Bill
Is dit de goede om cadeau te geven?
Bill
Waarom “verplicht” ?
Voor de veiligheid. Sommige sites/clubs verplichten een duikcomputer.
Er zijn hier wel wat serieuze duikers die advies kunnen geven maar …
Ik denk dat zoiets heel specifiek is. Zou dan eerder de begunstigde vragen om samen iets uit te zoeken.
Bij dit soort cadeaus is het zonde als je iets krijgt dat het nét niet helemaal is.
Het gezegde “het gaat om het gebaar” gaat in dit soort situaties wat mij betreft niet op.
Ik las het een beetje in een andere context.
Zie geen diameter staan, maar als die goed afleesbaar is lijkt het wel iets.
Probeer er eerst achter te komen of de computer ter plaatste ook als horloge gedragen gaat worden. Je hebt ze namelijk rer grootte van horloges en een flinke slag groter.
Groter natuurlijk makkelijk afleesbaar maar niet te gebruiken als horloge.
Hier even een foto ter vergelijk van mijn suunto gekko en suunto stinger.
Stinger is een topper, gebruik die al jaren!!
Ook lang dagelijks gebruikt
Zelf ben (was) ik fan van groot formaat, aangezien ik ze als horloge sowieso afschuwelijk vind. En gezien ik dook voor de (ont)spanning is een stukje comfort wel fijn. Maar zoals eerder aangegeven, vraag even wat de begunstigde wenst
Bedankt voor de reacties. Ik kan hier wel wat mee.
Leuk ding, vooral handig dat je de batterij zelf kan vervangen.
Ik had (heb) een ouwe Suunto duik computer, gewoon aan een slang aan de fles, dus ik heb gelijk ook een indicatie van de druk in de fles, hoeveel bar dus en hoe lang ik nog door kan met het huidige lucht verbruik. Die heb je ook wel in pols duik computers, met een extra zender die je op de adem automaat aan moet sluiten. (tenminste, 10 jaar geleden had je dat )