Iemand ervaring met The Watchhut.co.uk?

Goedemorgen,

Zijn er mede-HF’ers die ervaring hebben met thewatchhut.co.uk?

Ik overweeg een aankoop daar te doen maar ja, het blijft een buitenlandse website…

Overall reviews zijn 7,5 uit 10 dus wel acceptabel (andere aanbieders van het specifieke horloge komen beduidend lager uit).

Bedankt alvast voor reacties!

Grt. Marco

P.S. hopelijk de juiste categorie want ik vraag naar ervaringen, geef geen ervaring…

Beste
Ik heb een keer een horloge besteld wat op voorraad was .
Uiteindelijk hebben ze het niet kunnen leveren omdat het toch niet echt in stock was.
Ik heb dat bij meerdere uk websites meegemaakt dat ze een mooie aanbieding niet kunnen leveren en de order dan cancellen ( laatst ook meegemaakt bij thewatchgallery ).
Je krijgt wel altijd je geld terug.
Randy

Bedankt Randy voor je reactie!

Omdat deze me niet echt motiveert om op de “buy” knop te drukken de vraag: zijn er nog meer (positievere?) ervaringen van leden?

B.v.d.

Marco

1 like

Zijn er nog recentere ervaringen met deze website?

Ik heb er ook weleens rondgeneusd, maar nooit gekocht.

Maar als je twijfelt of “in stock” wel klopt, kun je eerst een mailtje sturen. Weet je ook gelijk of ze een beetje snel reageren. Is dat niet zo (enkele dagen) dan hou ik het al voor gezien.

2 likes

Vanmiddag bestelling geplaatst. Ik ga het testen :thumbsup:

1 like

Heb er 15 september dit jaar een Citizen Satellite Wave besteld, met express levering zou ‘ie de volgende dag geleverd worden.
Ik had hier een beetje een hard hoofd in maar 18:00 16 September stond de DHL voor de deur met m’n (super ingepakte) horloge :smiley:

1 like

Hij is gearriveerd! Duurde langer dan de verwachte levertijd. Op 27 december zou hij verzonden zijn, afgelopen zaterdag was hij er. Op zich niet zo gek met de feestdagen dat het wat langer heeft geduurd. Ik zou er wel weer bestellen!

1 like