Iemand ervaring met Vintage Watch Services?

Goedenavond,

Ik heb een mooi vintage horloge gezien op Chrono24, echter ken ik de verkoper niet: Vintage Watch Services. Heeft iemand hier wel ervaring mee?

Alvast mijn dank.

Er zijn 166 mensen die er ervaring mee hebben op chrono24 en een review achter hebben gelaten. Wat wil je nog meer :slight_smile:

Ik vertrouw jullie meer TBH. Reviews kun je kopen tegenwoordig.

1 like

Dat is waar :thinking:

Als iemand op het horlogeforum nog een review zoekt :angel:

2 likes

Hallo, ik heb deze week een omega constellation pie pan bij hen gekocht. Wordt volgende week afgehaald. Heb al wat gecommuniceerd met de eigenaar, Stian. Tot nu toe plezierig contact. En ik heb er vertrouwen in dat dit ook zo blijft.
Jan

Als daartoe interesse bestaan, kan ik later eventueel iets meer vertellen over de hele afhandeling.

“bestaat”

Nou, graag! Ik ben wel benieuwd.

Edit: is dit alleen een online winkel, of kun je er ook passen?

Ik heb vorige maand onderstaand horloge gekocht bij Stian. Uiterst tevreden. Een vriendelijke en enthousiaste horlogefanaat. Geeft ook keurig een jaar garantie. Zou er zo weer kopen. Als je in persoon af wil spreken kan dat ook en wordt je bij hem thuis ontvangen.

6 likes

Vanavond de pie pan weer opgehaald bij Stian. Vlak voor de kerstdagen een beroep gedaan op de garantie voor een klein issue met de wijzers. Keurig gerepareerd en dus vanavond opgehaald. Prima geregeld.

Deze verkoper is dus met recht een aanrader.

4 likes

Wat een prachtige Connie zeg! :heart_eyes:

1 like