Ik zit met een vraag. Ik koop veel horloges in het buitenland omdat het vaak voordeliger is. Een band inkorten is geen probleem voor me. Nu heb ik echter eens vernomen dat het inkorten van een Hamilton band erg lastig is. Weet iemand of dit zo is? ik vind het vaak lullig om met een nieuw horloge bij een Nederlandse AD binnen te stappen met de vraag hem alleen in te korten. Wie heeft er dus ervaring met deze band?

Heb geen ervaring met Hamilton banden maar ik laat zo nu en dan ook wel eens een horloge uit het buitenland overkomen en tot nu toe altijd probleemloos de banden laten inkorten door AD’s.
Fraaie Hamilton trouwens! Wanneer komt hij?
leeuwentemmer Schreef:
Heb geen ervaring met Hamilton banden maar ik laat
zo nu en dan ook wel eens een horloge uit het
buitenland overkomen en tot nu toe altijd
probleemloos de banden laten inkorten door AD’s.Fraaie Hamilton trouwens! Wanneer komt hij?
Nou voorlopig komt hij nog niet. Ik zit nog op wat betalingen te wachten. De Oris duiker is afgevallen. Stond toch niet echt super om de pols. Deze staat al een tijd op de wishlist. Ik heb er vaak topics over gemaakt. Ik hou jullie op de hoogte in ieder geval.
Vriend van me heeft onlangs een X-Wind aangeschaft, het kunstof apparaatje wat hij thuis had om de pennen uit de schakels te drukken overleed ter plekke bij de eerste poging om een pen eruit te drukken van een schakel.
Zo vast zitten die bij een Hamilton band.
De AD is hier wel een uitkomst en voorkomt een hoop gestress.
gr Ron
Fraai klokje, vind de band wel druk, maar das persoonlijk. Maar nu ik er beter naar kijk… volgens mij zie ik de H :P, wel leuk gedaan van Hamilton.
Hm… ik heb een Khaki diver, en die pinnen waren geen probleem. En mocht het niet lukken, dan ga ik ook zonder probleem bij een lokale horlogerie langs. Hele aardige mensen, en koop wel es aanbieding klokjes bij hen.