Zelf heb ik geen idee hoe ik met photoshop moet werken, maar misschien is er iemand die het leuk vindt om mij te helpen:)
Ik ben erg benieuwd hoe mijn seiko sary055 er uit zou zien met onderstaande wijzers.
Bij voorbaat dank
Zelf heb ik geen idee hoe ik met photoshop moet werken, maar misschien is er iemand die het leuk vindt om mij te helpen:)
Ik ben erg benieuwd hoe mijn seiko sary055 er uit zou zien met onderstaande wijzers.
Bij voorbaat dank
skills…
Heb ik per ongeluk een verkeerde toon aangeslagen of iemand beledigd toen ik dit topic opende?
Ik kan lachen om de reacties, maar snap niet goed waarom ze geplaatst worden. Het is een serieuze vraag of er iemand is die goed met photoshop is, er lol in heeft om te doen en daarmee mij ook nog eens helpt.
Nu zie ik steeds vaker dat als iemand een vraag stelt, op het forum, er altijd wel iemand is die schrijft dat ze het antwoord niet hebben om daarna een heel slechte grap te maken of denigrerend doen.
Of een aantal mensen die een topic compleet overnemen zonder de topicstarter te helpen. Het nodigt iig niet uit om vragen te stellen.
Bedankt
Deze mensen hebben geen vrienden en zoeken hun heil in dronkemansgrappen. Zoek er niets achter. Ze zijn zonder drank echt prima te nassen.
Party pooper.
Ah got carried away. Was wel met een serieuze bezig voor je, maar kom daar weer te laat mee
Nice @Brodie
Ik ben met drank op ook best leuk, maar bedankt voor jouw serieuze bijdrage. Ik kon het helaas niet opbrengen
Is toch humor dit man
Misschien de belangrijkste bijdrage trouwens: ik zou die wijzers er niet op zetten, het bevordert de afleesbaarheid totaal niet. En de originele wijzers vind ik persoonlijk veel mooier
dit is een mening, aan deze uitspraak kunnen geen rechten worden ontleend
Ben ik wel met je eens. Volgens mij zijn die andere wijzers meer voor een duiker?
Ze lijken veel op bijvoorbeeld turtle wijzers vind ik ja, maar deze zijn volgens mij niet van een duiker afkomstig