Er staat een klokje op Uhrforum te koop waar ik wel interesse in heb. Ik heb geprobeerd een account te registreren om een PM te sturen, maar blijkbaar was m’n sollicitatiebrief in middelbare schoolduits niet goed genoeg, want die is na 5 dagen afgekeurd…
Kan iemand voor mij een PM sturen naar een verkoper?
Ik heb geen account voor je maar ik wil best je Duits wat leesbaarder maken, als je me even jouw concept tekst stuurt in een PB dan krijg je een gecorrigeerde terug.
Ik heb er een account, heeft bij mij overigens ook wel even geduurd voor ik me mocht aanmelden ivm ledenstop.
Duits is geen probleem, dus als je hulp nodig hebt…just shoot…
Even inpikken als het mag.
Ik heb er, na weken wachten, een account.
Twee maal geprobeert een mail te sturen maar ze komen steeds terug van de admin met het bericht dat ik iets verkeerd doe in het toenadering zoeken van een ander lid. Wat ik dan niet juist zou doen werd me echter niet gemeld. Waar klik je dan bij een advertentie op om ervoor te zorgen dat je bericht terecht komt ?
Even inpikken als het mag.
Ik heb er, na weken wachten, een account.
Twee maal geprobeert een mail te sturen maar ze
komen steeds terug van de admin met het bericht
dat ik iets verkeerd doe in het toenadering zoeken
van een ander lid. Wat ik dan niet juist zou doen
werd me echter niet gemeld. Waar klik je dan bij
een advertentie op om ervoor te zorgen dat je
bericht terecht komt ?[/quote]
Als je wil reageren op bijvoorbeeld een advertentie gaat dat net als hier per pb. Als je bent ingelogd kun je op de username van iemand klikken en vervolgens op private nachricht om een pb op te stellen.
Ook ik heb getracht een account aan te maken, werd ook afgewezen zonder reden.
Iemand enig idee hoe je daar door de ballotagecommisie heen komt?
Er staan af en toe toch leuke klokjes e.d. Te koop…
Ook ik heb getracht een account aan te maken, werd
ook afgewezen zonder reden.
Iemand enig idee hoe je daar door de
ballotagecommisie heen komt?
Er staan af en toe toch leuke klokjes e.d. Te
koop…
Ook ik heb getracht een account aan te maken,
werd
ook afgewezen zonder reden.
Iemand enig idee hoe je daar door de
ballotagecommisie heen komt?
Er staan af en toe toch leuke klokjes e.d. Te
koop…
Ik heb daar ook een account en als ik het me goed herinner wordt bij het aanmelden zo’n beetje gevraagd wat je denkt toe te kunnen voegen aan het forum.
Dat men daar arrogant is kan ik zeker niet zeggen.
Ik heb het daar tenminste nog niet meegemaakt dat discussies uit de hand lopen zoals hier weleens gebeurt !!!
Toch vind ik het niet helemaal netjes als je acct zonder verdere toelichting verwijdert wordt, zeker als je uitgebreid alles zoals gevraagd toegelicht hebt, men zou op zn minst toe kunnen lichten waarom je niet toegelaten wordt op het forum IMO.
Toch vind ik het niet helemaal netjes als je acct
zonder verdere toelichting verwijdert wordt, zeker
als je uitgebreid alles zoals gevraagd toegelicht
hebt, men zou op zn minst toe kunnen lichten
waarom je niet toegelaten wordt op het forum IMO.
Dat vind ik ook. Ik snap dat ze die vraag ertussen zetten als filter, maar om een serieuze aanvraag zonder antwoord te weigeren als je de tijd hebt genomen om een heel verhaal te schrijven, vind ik nogal elitair. Ik laat dat forum voortaan links liggen. Ze zakken er maar in.
Ik heb daar ook een account en als ik het me goed
herinner wordt bij het aanmelden zo’n beetje
gevraagd wat je denkt toe te kunnen voegen aan het
forum.
Dat men daar arrogant is kan ik zeker niet
zeggen.
Ik heb het daar tenminste nog niet meegemaakt dat
discussies uit de hand lopen zoals hier weleens
gebeurt !!!
Nog een leuke regel. Als je daar een horloge te koop zet, mag je hem nergens anders te koop zetten. Zum Befehl!