Iemand hier met een adres in Frankrijk die mij wil helpen met het doorsturen van een pakketje?

Ik heb geen tips deze keer:smile:

is je bestelling al binnen trouwens?

Dat zou wel heeeel snel zijn :wink:

was in antwoord op Kaninho die MyUS heeft gebruikt.

1 like

Niet helemaal hetzelfde.
In Duitsland heb ik een afhaaladres (een slimme jongen die 20 jaar geleden een privé afhaalpunt is gestart en nu duizenden klanten heeft) voor mijn europese pakjes en in Frankrijk gebruik ik MBE die het bij veilinghuizen afhalen en dan naar het door mij opgegeven afhaalpunt van UPS sturen.
De Franse post en UPS vragen krankzinnige bedragen voor verzenden naar buiten Frankrijk (als het een groter pakket is) daarom doe ik het zo.
Een keer in de twee maanden ging ik dan naar F en D om alles af te halen.
Nu heerst de noodtoestand en de grenzen zijn dicht dus kan ik geen inkopen meer doen omdat het retour afzender gaat als het te lang ligt. :hot_face: :sob:

Maar het blijft een stuk rijden om het te gaan halen :wink:

1 like

Ow sorry, dat had ik niet in de gaten :blush:
Vroeger liet het forum dat zien, maar ergens bij een update is dat verdwenen voor reacties die direct onder de post staan waarop die reactie is. Geen verbetering wat mij betreft. :roll_eyes:

1 like

Je kunt altijd TNT opdracht geven iets in Frankrijk op te halen.

Gewoon met track and trace.

Donderdag ook laten doen. Dit was wel zakelijk maar als je volgens mij kan dat ook particulier.

1 like

Daarvoor heb je dan wel weer een adres van de verkoper nodig, en dat heb ik niet :smile:

2 likes

Bedankt voor het delen, geeft me nu eindelijk een mogelijkheid om echte Franse stokbrood en croissants te bestellen. :upside_down_face:

3 likes

Vanmiddag een leuke ontmoeting gehad met @Hendrixxx en het Tissootje in ontvangst genomen. Top hulp via en dankzij het forum :+1: :+1:

Gelijk even bekeken en het ziet er allemaal goed uit. Het uurwerkje loopt niet maar ziet er wel netjes uit en zo te zien is de balans niet gebroken, wat een groot pluspunt is. Binnenkort maar eens uit elkaar halen voor een grondige service; wordt vervolgd dus :sunglasses:

Het bijzondere aan dit horloge is de kast. De tweedelige kast is van rvs (staybrite) met daar bovenop geperst een massief rosé gouden bezel:

En onder het bekraste glaasje komt een mooi verguld wijzerplaatje vandaan :grin:

16 likes

Graag gedaan en al goed aan de slag zie ik :wink:

2 likes

Dat is het leukste aan een project, gelijk open trekken zodra je hem binnen hebt :grin::grin:

2 likes

Vergeet het speciaalbiertje ‘on the side’ niet hè.

1 like

Oh, mooi zeg

1 like

Dat ook natuurlijk :grin::grin::beer:

Mooi dat alles toch goed gekomen is😊

1 like