@Anderson - Tot in februari behoorlijk actief in onze topics, niet alleen met mooie horloges maar ook met zelfgemaakte horlogebanden e.d.
Ik had enkele malen persoonlijk contact, maar dat viel stil en weken later bleek hij behoorlijk ziek te zijn. Af en toe nog wat gehoord maar nu al weken niets meer.
WEET IEMAND HIER HOE HET NU MET HEM GAAT?
Waarom stuur je hem geen pb?
Tot twee weken geleden was hij nog actief.
Vakantie misschien?
Nee helaas, IK WEET HET NIET.
Bedankt, maar is al gebeurd - ook sms
ik kan begrijpen dat je in contact wilt komen. Anderzijds houd ik er niet van om persoonlijke situaties te bespreken op het wereldwijde web.
Overigens ken ik de beste man niet.
Och Siedo ik heb ook zijn telefoonnummer als dat het argument is - en ja, ik begrijp je afkeer van ‘persoonlijke situaties op web’ ook natuurlijk maar anderzijds zie ik vaak de beterschap en geboorte wensen hier tamelijk frequent voorbij komen. Dat sorteer ik voor het gemak onder sociaal gedrag.
Ik ken hem verder niet persoonlijk maar wellicht anderen wel, en zodoende hoopte ik dat iemand wist hoe het met hem gaat. Ik heb sinds januari iets gereserveerd voor hem en wil dat niet zomaar opheffen, want ik heb het geringe contact dat we hadden niet alleen als zakelijk ervaren. Excuus als dit iemand stoort…
Ik vind het geenszins storend.
Storen is een groot woord. Meer een andere invalshoek. Betrokkene kan het ook vervelend vinden, gewoon food for thought.
Ik kan me een eerder topic herinneren wat verwijderd is, omdat de persoon in kwestie er niet van gediend was.
Altijd toe bereid Siedo
Ik ook
Ik vind dit ook totaal geen probleem. Succes en hopelijk heb je snel weer contact met Anderson.
Dank je David
Die ja.
Heb jij hem gebeld? Telefoon meteen op voicemail?
Vat dit niet verkeerd op, maar als je een achternaam en woonplaats hebt kun je op www.mensenlinq.nl zoeken naar een overlijdensbericht.
Maar laten we hopen dat hij gewoon even horloge moe is
Volgens mij ging dat heel wat verder dan een simpele vraag.
Absoluut niet storend mijn beste! Juist goed en betrokken!
Een beetje menselijkheid kan nooit kwaad, zelfs op een ‘anoniem’ forum. Hoop dat je snel contact hebt!
Zelfs als ik geen horloges post ben ik aanwezig , nu dan bedankt voor de bezorgdheid , ik kreeg in april op weg naar Schiphol een kleine hersen infarct ( waarschijnlijk door het getik van al die horloges ) , dat heeft mijn leven dusdanig overhoop gesmeten dat ik wat tijd nodig heb om weer terug naar normaal te gaan .
Nogmaals bedankt en ik ga zeer binnenkort weer mee doen !
veel sterkte met je herstel!