Iemand hier die dit horloge kent of in het bezit heeft heeft (gehad)?
Ik vind hem helemaal geweldig met super unieke features. Hij is alleen 44mm en ik heb een pols van 17cm en denk dat dit toch echt te groot zal zijn. Heb wel een platte pols. Kan hem helaas niet proberen hier in de buurt.
Ik denk ook dat deze wat groot zal uitvallen voor je polsmaat, de Artix heeft blijkbaar ook redelijk lange lugs, net zoals de Oris BC die ik in bezit heb. Ik heb 17.5cm polsmaat en de 40mm BC was echt het grootste dat ik moest nemen…
@Myspeedyworld inderdaad een erg mooie klok. ik ben zelf in het bezit van een Oris Artix Gt day date. Die is 42 inch. Ook een erg mooie klok al zeg ik het zelf;-)
Zoals gezegd vrees ik ook dat gezien de kast diameter en de rechte lugs ie te groot wordt. Maar zal em es proberen te passen. Dan weet je het eens een voor altijd.
Had ik met een stalen Panerai band. Vond een erg gaaf, totdat ik irl zag hoeveel inkijk er wel niet bij had. Dat eenmaal gezien te hebben verlang ik er niet meer naar.
Even terug komen op dit topic. Ik kwam het horloge vandaag toevallig in de stad tegen en hij is echt niet te groot wat me heel erg verbaasde.
De foto geeft een vertekend beeld. In het echt zag het er beter uit.
Kwaliteit zoals we van Oris gewend zijn is top natuurlijk. Chronograaf werkt perfect, mooie keramische bezel en die aparte seconden balk is echt heel gaaf.
Twijfels slaan zoals gewoonlijk weer toe haha. Wie heeft er geen last van