Iemand net een Omega Constellation gekocht?

In Amsterdam?

ik niet, ben wel beetje aan het rondneuzen voor een omega.

Vanwaar die vraag…?

Iemand net een hamburger gegeten bij McD? :slight_smile: :slight_smile:

Verklaar je vraag eens?

nee niet bij de McD maar bij de Burger King :slight_smile:

Ik snap de vraag ook niet.

Nou simpel, dan antwoord je: Nee, niet bij McD maar bij Burger king :slight_smile:

nee braadworst maar was ook lekker

Altijd leuk zo’n raadsel Henrik :slight_smile: Ik denk dat Henrik vandaag in Amsterdam was en een zeer mooie vrouw heeft gezien die deze Omega kocht. Hij wil nu weten of zij ook actief is op het forum :slight_smile: Ik zou deze oproep ook in het Duits plaatsen Henrik, wie weet was het wel Emma von Ebay Deutschland http://www.horlogeforum.nl/read.php?3,55274,55366#msg-55366 :slight_smile:

Gr Ron

Ik denk dat hij net iets te laat was :smiley:

Ruud

Nee, ik had een Omega Constellation uit 1969 gekocht via MP. Ik was een prijs overeengekomen inclusief aangetekende verzendkosten ( :smiley: 130 euro :smiley: ) en ook al betaald, het horloge zou verzonden worden.
Maar de verkoper mailde me de volgende dag dat hij alsnog een afspraak met iemand anders had gemaakt omdat die persoon 20 euro meer wilde betalen (zijn vraagprijs van 150). Ik mailde natuurlijk dat we al een overeenkomst hadden maar dat negeerde hij en evenlater kreeg ik een mailtje dat hij het had verkocht en dat hij het geld al terug had gestort.
Daar was (en ben) ik nogal kwaad over. Ik zit er aan te denken om deze meneer een eigen topic met naam en adres te geven bij “ervaring met verkopers” maar hij heeft een website waarop hij online oude speelgoedautootjes en folders daarvan verkoopt en ik weet niet of ik zo’n fout moet bestraffen met een jarenlange negatieve vermelding op het wereldwijde web…

Terecht dat je er kwaad over bent!
Wat jouw laatste vraag betreft: als ik het zo lees is het geen “fout”, maar manier van handelen waarbij ik ernstig betwijfel (understatement) of het incidenteel is. Een reputatie is sneller afgebroken dan opgebouwd, maar deze manier van handelen :X mag wat mij betreft aan de schandpaal.

Ophangen :slight_smile: !

Mijn beste,

Nou ophangen ::o

Schrijf eerder een ludieke tekst met de suggestie dat dit heerschap zich beter in de miniatuurwereld der modelautotjes kan manifesteren, dan in de volwassen wereld der horlogerie. En geef hem de tijd om rustig te groeien :smiley: Misschien wordt het ooit nog wel eens wat ??

Orologio Signaturis Temporis

Dat bedoel ik. Aan de schandpaal nagelen! Als je zo met je kopers omgaat, moet dat op gepaste wijze worden beloond! :X

Als handelaar dient hij te weten wat de risico’s (van het vak) zijn en de mogelijke consequenties wanneer je de boel belazerd. Kennelijk is hij van mening zich negatieve feedback te kunnen veroorloven.

Dit soort types kunnen we dus missen als kiespijn op een (eventueel) “te koop/gevraagd” subforum

Henrik,

"‘Gewoon’’ melden…dat verdient ie toch met zo’n handelswijze!

Voor € 20…:frowning:

Ik ben van mening dat je het prima kan vermelden hier, mits op een nette manier (zoals je hier eigenlijk al doet). Aan de schandpaal nagelen vind ik wat overdreven voor zoiets.