Iemand nog 140K over?

Dan kan je het stukslaan aan deze Breguet
http://forums.watchuseek.com/f29/sell-my-breguet-tradition-7047-190-000-dollars-478533.html
Zeer betrouwbare verkoper met 4 posts op WUS :S

‘I can send it for free’. Kan me toch niet voorstellen dat iemand 190 grand uitgeeft voordat ze het horloge uberhaupt irl gezien hebben en daarnaast zou het een geschenk zijn. Kan me toch nauwelijks voorstellen dat iemand een horloge van bijna 2 ton cadeau krijgt…

Gelukkig heb ik het niet over en ookal had ik het over en was het wel een betrouwbare verkoper zou dit bij lange na niet een horloge zijn waaraan ik het zou uitgeven, ik zou van minder dan de helft van dit geld eerder 10 horloges kopen waaraan ik meer plezier van zou hebben :#

De Tradition in de eerste post was natuurlijk een andere dan de fusee tourbillon op de youtube video :slight_smile: Je mag een gegeven paard niet in de bek kijken, maar dat was geen horloge van 140k EU wat deze geluksvogel gekregen heeft.

Enne - ik heb net even gekeken, maar ik geloof niet dat ik 140,000 EU over heb :smiley:

Groet
Mark

Hij is denk ik een beetje in de war!

Opsturen een horloge van 140,000!!!

In oost gelderland noemen ze zo.n gast volgens mij een sloapert (een slaperd)

Vriendelijke groeten.

N.Visser.

n visser Schreef:

Hij is denk ik een beetje in de war!

Opsturen een horloge van 140,000!!!

In oost gelderland noemen ze zo.n gast volgens mij
een sloapert (een slaperd)

Vriendelijke groeten.

N.Visser.

In Twente hebben we daar ook een mooie benaming voor! een Clown :+

Moet zeggen dat ik het niet heel vreemd vind. Ik heb zelf 0 posts op WUS! Daarnaast heb ik weleens duurdere horloges gewoon verzonden zien worden met UPS.

Overigens vind ik dit horloge verre van mooi!

Volgens Armband Uhren catalog van 2011 kost een Breguet tradition tourbillon in platina (slechts) € 137.000. Dan heb je een nieuwe.

Wil dat gezicht van de gulle gever wel eens zien als die hoort dat de ontvanger het verpatst heeft.:X

Voor dat geld koop ik toch liever iets anders… (of meer :))

Groet
Herman

Ik heb net toch even mn saldo gecheckt… Maar ik denk dat het toch niet gaat lukken:+

Dat klopt!

n visser Schreef:

Hij is denk ik een beetje in de war!

Opsturen een horloge van 140,000!!!

In oost gelderland noemen ze zo.n gast volgens mij
een sloapert (een slaperd)

Vriendelijke groeten.

N.Visser.

Dat klopt! (Zo bedoelde ik het eigenlijk).

Jammer, geef je iemand een kadootje, staat hij het nog geen maand later te verpatsen… :wink:

Wreckless Schreef:

Jammer, geef je iemand een kadootje, staat hij het
nog geen maand later te verpatsen… :wink:

Ik moet eerlijk zeggen dat ik zo´n kadootje misschien ook wel zo snel mogelijk zou verkopen:D

Weer een een of ander zakenrelatiecadeauxtje dat hem niet boeit misschien?

Time Cat Schreef:

Weer een een of ander zakenrelatiecadeauxtje dat
hem niet boeit misschien?

Dat zou al genoeg zeggen dat je zakenrelatie zoveel aan je verdient dat hij het zich kan veroorloven jou een zakenlijkgeschenk te geven van anderhlalfton;)

Sorry hoor, maar ik vind het echt een Chinees prutklokje lijken…

El penumbra Schreef:

Sorry hoor, maar ik vind het echt een Chinees
prutklokje lijken…

+1, ik vind hem ook helemaal niet mooi. Maar het is mij in ieder geval nog niet overkomen dat ik een ‘cadeautje’ van ~140K kreeg :slight_smile: