Iemand ooit van Zenton Watch Instruments gehoord?

Goedenmorgen allemaal,

IK word op een ander internationaal forum attent gemaakt op het merk Zenton Time Instruments uit Hong Kong. Een boutique duikersmerk zoals Helson en Boschett.

Zij maken 2 modellen zware duikers (500 en 2000 meter) die je zelf kunt samenstellen (kast, wijzerplaat, bezel, wijzers). Als ik naar de specificaties kijk, dan hoef je je daar volgens mij geen zorgen over te maken. Daarnaast worden de horloges standaard geleverd met een garantietermijn van 10 jaar waarbij je het horloge iedere 2 jaar gratis kunt aanbieden voor een servicebeurt. En dat voor $ 888,- (ca. Eur 600,-). De horloges worden erg compleet geleverd, veel accessoires standaard.

Hier een review van OceanicTime:

Als iemand ervaring heeft met Zenton, dan hoor ik het graag!

Eric

Geen ervaring, wel leuk. In korte tijd komen o.a. Helson, SAS en nu Zenton voorbij. Allemaal tooldivers met een stoere uitstraling, die me enorm aanspreken. De optie “build your watch”, zorgt voor uren vermaak ;).

Tabee

Ziet er goed uit.

Tot jouw post niet van gehoord maar nu dus wel.:~
Hoge kwaliteit uurwerken ETA-Topgrade; nog net geen chronometer voor heel schappelijke prijs. Goede eigenaren reviews
Chronograaf toolwatch bij uitstek, vraag me af of deze op mijn 6,5 inch pols(je) past.