Iemand trotse bezitter van een Omega Planet Ocean?

Hoi, ben nogsteeds sparend voor een Omega Planet Ocean. Ben benieuwd of er meer forumleden zijn met zo’n prachtig horloge of wens. En wanneer wel de wens maar niet het doel, waarom dan niet. Ben benieuwd! VrgrOscar

Helaas niet :frowning:

Hoi O(mega)scar,

Ik mag mij de trotse bezitter van een PO noemen. Zwarte wijzerplaat, oranje bezel, oranje crocoband en het “kleine” model. De eerste keer dat ik hem zag, was ik er helemaal weg van. Het sparen voor een dergelijk doel is zeker de moeite waard en voor mij is het er eentje die altijd in mijn verzameling zal blijven. Het was namelijk mijn eerste automaat en hij is en blijft ontzettend mooi. Daarnaast blijft ie ontzettend goed op tijd lopen (toch het hoofddoel van een horloge, lijkt me zo).
Welk model heb je zelf voor ogen? In ieder geval veel succes met het sparen, maar met dit vooruitzicht zal dat niet zo moeilijk zijn. Als je de PO uiteindelijk hebt aangeschaft zijn we hier allemaal erg nieuwsgierig naar de foto’s

Overiges heb ik nu zelf ook weer het (prettige) probleem, net als vele andere forumleden. Er zijn 3 modellen die me erg bekoren en waarvoor ik aan het sparen ben (niet alle 3 tegelijk natuurlijk). Maar gezien de prijzen weet ik niet of het haalbaar is. Maar doelen moet je blijven houden.
Het lijstje van kandidaten is:
Tatataaaaa en tromgeroffel…

Jaeger Le-Coultre Master Compressor Extreme World Chronograph
IWC Aquatimer (de nieuw uitgebrachte vintage versie)
Rolex Deep Sea

Michel

Hoi Michel, erg fraai, prachtig horloge! Zelf ga ik voor de hele zwarte. Al twijfel ik nogsteeds wel iets tov de Breitling Super Ocean. Ben van plan om hem dan in Wageningen bij www.watches.nl te kopen. Goed positieve gastenboek en honderden euro’s goedkoper. Dit gaat helaas alleen nog wel een tijd duren aangezien mijn zwager heeft bedacht op de Filipijnen te willen gaan trouwen (geld gaat eerst daarheen). Met dank voor de erg mooie foto, vrgrtOscar

dit is ook mijn toppertje. Simpelweg een errug mooi klokkie.
goed sparen dus!