Iemand verstand van zakhorloge voor spoor en post

Hallo allemaal ik heb een vraagje mijn schoonvader heeft een zakhorloge gekregen uit een erfenis het is een zakhorloge op de wijzerplaat staan een stoomtrein en de tekst voor spoor en post op de achterkant zit en soort wapen !
als je hem open klapt staan er ook allemaal dingen ingegraveerd zoals
1572G 1748H 1508 1/2 K 872 1/2 4 1555 1/2 I 2244 1/2 I 749 J als je het klepje open maakt waar het uurwerk zit zie ik alleen 33344

iemand enig idee hoe oud dit horloge is enz

alvast bedankt

groetjes charleen

150 jaar

150 jaar ? heeft u enig idee waar ik meer informatie zou kunnen vinden of iemand die er meer van weet ?

alvast bedankt

Mijn reactie was niet geheel serieus. Op basis van een redelijk vage omschrijving en wat nummers zul je niet veel reacties krijgen, behalve zo’n flauwe opmerking van mij.
Post eens wat duidelijke foto’s erbij en wie weet kan iemand je hier wat meer vertellen.
Succes.

Spoon1 Schreef:

Mijn reactie was niet geheel serieus. Op basis van
een redelijk vage omschrijving en wat nummers zul
je niet veel reacties krijgen, behalve zo’n flauwe
opmerking van mij.
Post eens wat duidelijke foto’s erbij en wie weet
kan iemand je hier wat meer vertellen.
Succes.

Hoi Spoon1, een nieuweling kan door zo een reactie afgeschrikt worden. Iemand die niet veel verstand heeft van de materie denkt al veel info gegeven te hebben.

Charleen, misschien dat je meer kans maakt op het vintage gedeelte van deze site. Ik weet het helaas niet. Succes met de quest!

Dank je heb daar idd ook gepost en al wat reactie`s ontvangen!