Iemand wil mijn Bulova Lunar pilot kopen

Ik kreeg net een aanbod van een vriend van mij; hij wil mijn pas gekochte (week geleden) Bulova Lunar pilot overnemen. Ik maak dan €50,- winst. Ik heb het horloge op dit forum gekregen en hij bevalt ook goed. Wat zouden jullie doen? Weten jullie nog een ander mooi horloge voor rond de €500,-. Sinn vind ik ook wel erg mooi, maar wel duur…

4 likes

Nou daar hoef je het niet voor te doen lijkt me.:neutral_face:

Houden dus :+1:

10 likes

als ie bevalt waarom dan weg doen. De mijne staat op Ebay te koop, mij toch iets te groot., dus als hij hem nog steeds zoekt…:wink:

2 likes

Ik zou hem ook kunnen verkopen, en dan weer eentje terug kopen :thinking:

Waarom koopt ie niet gewoon een nieuwe?

1 like

Zou je misschien een foto kunnen sturen?

Het is toch een vriend?
Dan zou ik niet voor een winstje gaan.

12 likes

Hij zei het zelf, dus dat sla ik niet af😉

2 likes


Dit is de 96B258 Lunar Pilot, dus met de stalen bracelet erbij

2 likes

Als je hem zelf wil dragen, dan zal ik hem lekker houden. Maak anders een gezocht topic aan voor je vriend, dan kan je op die manier misschien ook nog 50eu verdienen als dat persé moet :thinking:.

1 like

Houden !!

(En al helemaal als de secondewijzer goed is :yum: )

1 like

Je hebt hem net gekocht, omdat je hem mooi vindt. Dan ga je hem toch niet meteen weer wegdoen? Daar zie ik geen logica in, anders dan het maken van die 5 tientjes winst. :thinking: Ik zou hem lekker houden en je vriend helpen om er zelf een te vinden. Dat is niet moeilijk want ze zijn goed verkrijgbaar. :slightly_smiling_face:

5 likes

Ik begrijp dit gewoon niet. Dus je hebt hem pas een week. Bent er blij mee. Kunt 50 euro winst maken… Bij een vriend notabene.

Waarom heb je dan de mening van totaal onbekende nodig op een forum? Kun je toch prima zelf beslissen in het leven?

Wil je horen dat het ok is dat je 50 euro pakt op een vriend? Ik vind dat behoorlijk ruk.

14 likes

“My name is Evil, …Dr. Evil!”

:rofl: :joy:

6 likes

Precies😂

Oke oke. Ik houd hem wel😉

Van wie? En geeft hij toevallig nog meer horloges weg? :nerd_face:

1 like

En misschien die van @Eddio voor die vriend van je? Kennelijk zou dat een win-win kunnen worden.

Samen shinen :wink:

1 like

Kijk eens aan, je vriend blij en jij met de winst en een lekkere 556i aan de pols.

Ik zou het doen en dat zeg ik met de 556i aan de pols :wink:

2 likes

Het lijkt erop dat jij meer zijn vriend ben dan andersom…

1 like