Iemand zijn Rolex kwijt ?

Vrouw vindt Rolex van 50.000 euro in Zeist
http://s.ad.nl/4248664

Dat is de tweede gevonden Rolex van 50k :joy:

1 like

Hahaha, was net bezig met knippen en plakken. Hoeft dus niet meer. :wink:

Sorry :blush:. Iemand enig idee hoe ik het weer weg kan halen ?

Te laat :wink:

En overigens was er in het Rolex only topic ook een gevonden.

Oké, ook goed :smile::+1:

De eigenaar van de Rolex Daytona Big Red heeft de vindster van het horloge beloond met een plant (winkelwaarde wel 10 hele Euro’s) Ook een fijne vent met gevoel voor verhoudingen… De volgende keer zelf houden dus, maar dat is ook verkeerd natuurlijk. Wordt door deze mensen wel verleidelijk gemaakt.

1 like

Je bent lekker actief op het forum, Hans.
Als iemand een goede daad doet (of eigenlijk gewoon zoals het hoort) hoeft daar toch niet direct iets tegenover te staan. Ik vind het plantje als gebaar al heel wat. Volgens mij is de intrinsieke beloning groter dan de extrinsieke beloning.

Naar mijn idee maken de mensen die niets meer voor niets willen doen of overal voor beloond willen worden, de maatschappij minder aangenaam.

2 likes

Los van het feit dat het natuurlijk zo hoort (het terugbrengen) vind ik de beloning zeer magertjes, als je een klok van 50k kunt veroorloven dan kan je ook een diner bon van 100 euro ofzo geven. Los van het feit of hij het geld van de verzekering al heeft gekregen of niet. Bij een auto/brommer/motor verzekering is het na 30 dagen niet teruggevonden, dagwaarde en dan als hij daarna gevonden word is je voertuig voor de verzekering…

2 likes

Dat weten wij natuurlijk niet. Misschien zit zijn laatste spaargeld er wel in, is het een erfstuk of stikt de beste man in het geld.

Vreemd om op deze manier een potentiele klant in diskrediet te brengen. Dit is iets tussen de vindster en de eigenaar lijkt mij. En zoals al gezegd is, je kunt niet in zijn portemonnee kijken.